Kategorija: Telekomunikacijske usluge

Zlato
Unlimited obitelj

Ljubav nema granica, ne bi ih trebao imati ni internet.
U Kampanji za “Unlimited obitelj” povukli smo paralelu između neograničenih mogućnosti koje ljubav donosi i neograničenih mogućnosti interneta Hrvatskog Telekoma. Ostvarili smo iznimne komunikacijske i prodajne rezultate unatoč činjenici da smo komunicirali postojeću ponudu koju konkurencija već duže vrijeme oglašava. Priča o dvoje zaljubljenih kojima neograničeni internet pomaže dijeliti ljubav izazvao je buru pozitivnih emocija.

BREND: Hrvatski Telekom
OGLAŠIVAČ: Hrvatski Telekom
AGENCIJA: McCann Zagreb
OSTALE AGENCIJE: Pro Media Group, Degordian

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

Bronca
Prilika života

S obzirom na ograničeni budžet, svake godine Iskonove kampanje usmjerene su isključivo na komunikaciju prodajne akcije. Prodajne kampanje su nam stoga jedini način kada možemo komunicirati i brand. Kako iznova komunicirati da Iskon ima akciju, a u to uključiti i emotivnu komponentu te se istaknuti među tipičnim akcijskim oglasima? Nastavili smo komunikacijsku platformu s glumcima, a prepoznatljivost branda nastavila je rasti i ove godine. Sa znatno manje budžeta od uže i šire konkurencije, sve što je bilo potrebno s Iskonove strane je hrabrost, a od agencije znatno veća razina kreativnosti.

BREND: Iskon
OGLAŠIVAČ: Iskon Internet
AGENCIJA: Señor
OSTALE AGENCIJE: Pro Media Group, 404

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

Finalist
Tele2 Poklon&mir

Blagdani. Najluđi dio godine u kojem tempo postaje užurbaniji, a živci sve tanji, pogotovo prilikom traženja poklona.

Baš u tom bučnom periodu treba istaknuti Tele2 ponudu u kojoj se uz mobitel dobije uređaj po izboru. Kako pokazati da time štedimo vrijeme za traženje poklona? I još važnije, kako nadglasati konkurenciju? Zapravo veoma jednostavno – tišinom. Očito je upalilo jer se porast prodaje povećao za 28,8% u odnosu na prethodnu godinu. Sve što su ljudi htjeli za blagdane je Poklon&mir.

BREND: Tele2 Poklon&mir
OGLAŠIVAČ: Tele2
AGENCIJA: Imago Ogilvy
OSTALE AGENCIJE: Media Polis, iProspect, Riba ribi grize rep, Drap

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

Finalist
EVOtv Soap Opera

Kampanja je pokazala kako korištenje tehnologije, u ovom slučaju televizije, svima pruža nove mogućnosti i stvara nova iskustva. Fantastična pogodnost koju bogati sadržaj EVOtv-a pruža je upravo mogućnost učenja turskog jezika. Komunikacijom smo privukli značajan broj novih korisnika te lansirali kampanju s izvrsnim komunikacijskim rezultatima kojoj su se smijali i oduševljeno pratili brojni Hrvati ispred malih ekrana.

BREND: Telekomunikacijske usluge
OGLAŠIVAČ: Hrvatski Telekom
AGENCIJA: McCann Zagreb
OSTALE AGENCIJE: ProMedia Group

INDIVIDUALNA PRIZNANJA