– Kategorija: Hrana

Zlato
Kad će? Sad će!

Uz PIK Slow Cooked Selection, ono što se inače pripremalo satima, sad je gotovo u minutama. Da taj benefit izgovorimo što kraće, osmisli smo slogan “Kad će? Sad će!”.

Kako bismo potrošače upoznali s novim proizvodom i benefitom brze pripreme, glavni nositelji komunikacije bila su dva TV spota, a kroz pakiranja, vlastite kanale i samplingom smo ih dodatno educirali o načinima pripreme i serviranja.

Satima kuhana komunikacija tako je u minutama rezultirala rastom prodaje i tržišnog udjela i PIK-u donijela titulu lidera kategorije.

BREND: PIK Slow Cooked Selection
OGLAŠIVAČ: PIK Vrbovec plus
AGENCIJA: Imago Ogilvy
OSTALE AGENCIJE: STUDIO NEXUS

Bronca
Ketching up with the competition

Podravka je odlučila povećati rezultate prodaje i tržišnog udjela svog ketchupa i tako “oteti” dio tržišnog kolača uvjerljivom tržišnom lideru Zvijezdi. Efektna kampanja usmjerena mlađoj publici rezultirala je time da su svi postavljeni ciljevi premašeni. Prodaja je bila veća za 82% (količinski) te 95% (vrijednosno) u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Premašen je cilj porasta tržišnog udjela od 12% i popeo se na 13,5% količinski te 13,9% vrijednosno. Također je premašen cilj poboljšanja imidža brand od 5% te je porastao sa 7,46 na 7,95, odnosno porastao je za 6,6%.

BREND: Podravka ketchup
OGLAŠIVAČ: Podravka
AGENCIJA: Kofein
OSTALE AGENCIJE: Enterwell, Vertigo Media, Seekandhit, OMD MEDIA

Finalist
Ajvar Squeeze Uz Svaki Griz

Lansirali smo novi proizvod Ajvar Squeeze uz odlične poslovne, marketinške i komunikacijske rezultate. “Stiskajućom” kampanjom (jer znanstveno je dokazano da stvari koje su nam neodoljive želimo – stisnuti), koja je, kao i proizvod, bila spoj tradicije i inovativnosti, pozvali smo potrošače da „uguraju“ Squeeze na svoje tanjure. Nadmašeni su prodajni ciljevi, povećan tržišni udio (uz pad udjela konkurencije), a kampanja je pozitivno utjecala i na imidž Podravke.

BREND: Ajvar Squeeze
OGLAŠIVAČ: Podravka
AGENCIJA: McCann Zagreb
OSTALE AGENCIJE: OMD MEDIA, Enterwell, Seekandhit, Aleph

Finalist
FRONDI. PUUUUN OKUSA.

S ciljem ostvarivanja značajnih tržišnih rezultata u stagnirajućoj i kompetitivnoj kategoriji s tržišta smo povukli stari brand Batons i lansirali novi – Frondi. Zbog limitiranog budžeta, grafičkim dizajnom i tipografijom kreirali smo Frondi vizualni brand-signal, te putem OOH i TV kampanje potrošačima komunicirali dvije važne funkcionalne karakteristike novog branda na vizualno deskriptivan način. Stvorena je svjesnost o brandu, iskustvo i korištenje brenda te odlični tržišni rezultati bez negativnog utjecaja na ukupan Krašev MS u kategoriji.

BREND: Frondi
OGLAŠIVAČ: Kraš
AGENCIJA: Šanavala
OSTALE AGENCIJE: REAL GRUPA