– Kategorija: Piće

Srebro
EVERYBODY GUC GUC

EVERYBODY kampanja predstavlja nastavak GUC GUC kampanje – no s twistom. Uz pomoć ultimativnog dance hita SEXY BODY od Colonije, prikazali smo kako izgleda tijelo kad se redovito hidrira.

Uz glavni spot koji je neočekivan spoj igranih i ilustriranih sekvenci, 90s dance beat, pametno korištenje medija i 360 pristup, Studena brandu donijeli su val pozitivnih poslovnih promjena od rasta prodaje i tržišnog udjela, a Studenu još snažnije povezali s hidracijom.

BREND: Studena
OGLAŠIVAČ: Studenac
AGENCIJA: Imago Ogilvy
OSTALE AGENCIJE: Ascanius Media

Finalist
I ove godine vrijeme je za godišnji!

Kampanjom ‘I ove godine vrijeme je za godišnji’, Jana Ice Tea uspješno je nastavila komunicirati na teritoriju opuštenosti te pokazala da na godišnji možemo otići u svako godišnje doba. Tijekom kampanje, prodajni volumen povećan je za 13%, a prihodi su porasli za 29%. Nakon završetka kampanje, prodaja je dodatno porasla za 34%, uz istovremeni rast prihoda od 47%, čime smo pokazali da smo uspješno nadvladali sezonalnost konzumacije. Također, ostvarili smo najbolje volumne i vrijednosne udjele u povijesti branda i dokazali prevlast u kategoriji ledenog čaja.

BREND: Jana Ice Tea
OGLAŠIVAČ: Jamnica plus
AGENCIJA: PINK MOON
OSTALE AGENCIJE: STUDIO NEXUS, Producenti, Xantie