Zatvorene su prijave radova za četvrto hrvatsko izdanje prestižnog marketinškog natjecanja Effie, koje nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja.
U devet natjecateljskih kategorija prijavljena su 42 rada koji su rezultat zajedničke suradnje 31 oglašivača i 48 marketinških agencija. Najviše radova prijavljeno je u kategoriji ‘Telekomunikacijske usluge’, a slijede kategorije ‘Pića’ i “Hrana”.
O pobjednicima natjecanja Croatia Effie 2013 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama kroz dva kruga žiriranja, odlučivat će stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj – predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za istraživanje tržišta na čelu s na čelu s Jadrankom Ivanković (Podravka).
Jadranka Ivanković, predsjednica žirija ovogodišnjeg Effie natjecanja, je izjavila: “Iznimno smo zadovoljni brojem prijavljenih radova s obzirom na proteklu godinu u kojoj je bilo izrazito teško postići zapažene rezultate u marketinškim komunikacijama. Sada nas očekuje zahtijevan i odgovoran posao odabira najboljih radova čemu se istinski veselimo. Vjerujemo da će kampanje koje budu proglašene najboljima pružiti čvrst i opipljiv dokaz kako promišljene i strateški planirane marketinške komunikacije uistinu rezultiraju ostvarivanjem postavljenih ciljeva te kako su ulaganja u marketing opravdana i nužna.”
Kako bi se osigurali vrhunski standardi ocjenjivanja i odabira najboljih radova, u Zagreb će 19. travnja stići Judd Labarthe, konzultant Effie Worldwide organizacije i svjetski rekorder s preko 50 osvojenih nagrada Effie na tri kontinenta. Na poludnevnom seminaru Judd će članovima žirija pružiti stručnu podršku kako bi donijeli neupitne i kvalitetne odluke te kako bi izbor pobjednika bio u skladu sa svjetskim normama.
Dobitnici Effie nagrada bit će proglašeni na svečanoj dodjeli koja će se održati u sklopu Dana komunikacija.