Pobjednici Euro Effie 2013 natjecanja proglašeni su na gala dodjeli nagrada koja se 18. rujna održala u Bruxellesu. Pobjednici iz 8 zemalja iz cijele Europe nagrađeni su za efikasnost svojih marketinških kampanja.
Od ukupno 19 dodijeljenih nagrada, 8 je otišlo u Njemačku, 3 u UK, i 2 u Dansku. Agencije iz Austrije, Belgije, Nizozemske, Švedske i Švicarske osvojile su po jednu Euro Effie nagradu.
Drugu godinu za redom, te šesti put u povijesti ove nagrade, žiri je prepoznao izvrsnost u radu agencije Grey EMEA koja je osvojila titulu Agencije godine. Zlatne nagrade osvojili su The Brooklyn Brothers & Islenska za kampanju “Honorary Islander”, Geometry Global i VisitScotland za kampanju “Brave”, Ogilvy & Mather i Reed Messe Vienna za kampanju Model Makers Fair-a “Stratos Jump”, VCCP s easyJet kampanjom “Europe by easyJet” te UncleGrey i Bestseller za ONLY brand re-launch “The Liberation”.
Iako Grand Prix nagrada ove godine nije dodijeljena, žiri je bio impresioniran s kampanjom “Stratos Jump” agencije Ogilvy & Mather, nagrađujući ju s “Petit” Grand Prix nagradom.
Ovogodišnji internacionalni žiri sastavljen od predstavnika agencija i klijenata vodio je predsjednik žirija Georges-Edouard Dias, bivši Head of Digital, L’Oreal.
Detaljnu listu pobjednika i finalista Euro Effie nagrada možete pogledati ovdje: www.adforum.com/euro-effie/2013