Otvorene su prijave za prestižno marketinško natjecanje Global Effie na koje će se svi zainteresirani moći prijaviti sve do 6. veljače 2014. godine.
Prijaviti se mogu radovi i kampanje koji su se provodili u četiri ili više zemalja svijeta i na dvije ili više svjetske regije unazad tri godine, i to u periodu od 1. rujna 2010. do 31. listopada 2013. godine, kroz definiranih pet regija: Afrika i Srednji Istok, Azia Pacifik, Europa, Latinska Amerika i Karibi (uključivši Meksiko) i Sjeverna Amerika (SAD i Kanada).
Effie je središnja marketinško-poslovna inicijativa u svijetu koja promiče nezaobilaznu povezanost između marketinških aktivnosti i tržišnih rezultata. Ova prestižna nagrada krajnji je dokaz i priznanje koje se na nacionalnoj razini dodjeljuje najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih rezultata.
Misija Effie Worldwide-a leži u poticanju efektivnosti unutar marketinške oglašavačke industrije kroz edukaciju i priznanja. Danas je preko 40 nacionalnih i regionalnih Effie programa diljem svijeta. Effie programi uvažavaju najučinkovitije studije slučaja u marketinškoj komunikacijama unutar zemalja, kroz regije i globalno.
Nagrada Effie dodjeljuje se za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama pod sloganom „Ideje koje djeluju“, što znači da se, osim kreativnosti, nagrađuje učinkovitost i strateško promišljanje kampanja. Učinkovite marketinške kampanje su one kampanje koje osiguravaju povrat uloženih sredstava, a važnost učinkovitog komuniciranja svakim je danom sve veća, budući da su ulaganja smanjena, radi čega je sada važnije nego ikad da se budžeti ne troše uzaludno i na krivi način. Za prijave i detaljnija objašnjenja, posjetite https://effie.org/25/entry_details.
Od 1968., od kada se dodjeljuju, Effie nagrade postale su međunarodni simbol marketinške učinkovitosti. Uz Global Effie i Euro Effie nagrade, Effie se dodjeljuje i na nacionalnoj razini u četrdeset zemalja na svijetu. 2009. godine i Hrvatska se pridružila tom globalnom projektu. Više na www.effie.org, www.euro-effie.com i www.effie.hr.
Otvorene prijave i za Effie Croatia 2014.
Početkom prosinca službeno su otvorene prijave za sudjelovanje na Effie Croatia 2014. koje nagrađuje agencije, oglašivače i kampanje koje su postigle izniman tržišni uspjeh temeljen na učinkovitosti i strateškom promišljanju komunikacija. Hrvatsko natjecanje Effie organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Na natjecanju Croatia Effie 2014 mogu sudjelovati radovi i kampanje koji su se provodile u Hrvatskoj u periodu od 1. srpnja 2012. do 31. prosinca 2013. godine, a proglašenje dobitnika održat će se u sklopu nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija sredinom svibnja u Rovinju.
Ostale informacije
Effie Worldwide organizacija nedavno je pokrenula Effie Worldwide svjetsku bazu studija slučaja (case study) koja je dostupna svima zainteresiranima. Dio sadržaja dostupan je svim posjetiteljima stranica, dok se na dodatne sadržaje moguće pretplatiti.
Baza trenutno uključuje sadržaj s natjecanja Global Effie te Effie North America, a u idućoj godini sadržavat će i radove s hrvatskog Effie natjecanja. Možete joj pristupiti putem linka: www.effie.org/case_studies/cases.