U sklopu festivala Dani komunikacija koji se održava u rovinjskom hotelu Lone, večeras su dodijeljene prestižne Croatia Effie 2014 nagrade za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja.
U oštroj konkurenciji 40 radova prijavljenih od strane 28 oglašivača i 40 marketinških agencija dodijeljena je jedna zlatna, četiri srebrne i dvije brončane nagrade. Grand Prix nagradu kao i zlatnu nagradu za najbolju kampanju osvojili su Ledo, Imago reklamna agencija i Unex za kampanju “Ledonardo – potraga za sladolednim genijalcem “.
Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja je Imago reklamna agencija s osvojenim Grand Prix-em i jednim zlatom, zatim slijede agencije DRAP i McCann svaka s dva srebra te BBDO Zagreb i Laboratorium 360 s po jednom osvojenom broncom.
O pobjednicima natjecanja Croatia Effie 2014 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama odlučivao je stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj – predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za istraživanje tržišta na čelu s Majom Čulig iz Tele2 Hrvatska.
„Izuzetno smo ponosni na osvojeni Grand Prix i zlato za najbolju i najefikasniju kampanju. Ovo su nagrade koje potvrđuju naš uspjeh, ali i nagrađuju hrabrost i različitost u pristupu marketinškim komunikacijama“, izjavila je Danijela Delić iz Imago reklamne agencije.
Hrvatsko izdanje Effie natjecanja organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Effie nagrade dodjeljuju se od 1968. godine na svjetskoj i europskoj razini (Global Effie i Euro Effie), te na nacionalnim natjecanjima u preko 40 zemalja diljem svijeta, kojima se 2009. godine pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade su postale međunarodni simbol marketinške učinkovitosti.
U nastavku je popis svih nagrađenih radova:
Grand Prix Effie nagrada:
- “Ledonardo: Potraga za sladolednim genijalcem” Ledo, Imago reklamna agencija, Unex
Zlatna Effie nagrada:
- “Ledonardo: Potraga za sladolednim genijalcem” Ledo, Imago reklamna agencija, Unex
Srebrne Effie nagrade:
- “Životinjsko carstvo – Ekopark Kraš”, Kraš, DRAP
- “Pan – Nek se čuje do Rusije”, Carlsberg Croatia, McCann Zagreb, OMD
- “Hrvatski telekom – MAXobitelj”, Hrvatski telekom, McCann Zagreb, Digitel Medijski Servisi
- “BabyWatch – BabyWatch launch”, BabyWatch, DRAP, Leptir.TV
Brončane Effie nagrade:
- “Ožujsko pivo – Ako si iz Hrvatske”, Zagrebačka pivovara, BBDO Zagreb, Universal McCann, Revolucija
- “Iskon – Ne daj babi s kolačima da prođe”, Iskon internet, Laboratorium 360. Digitel Medijski servisi
Finalisti Effie natjecanja:
- “Dukatos: Božanski užitak”, Dukat, Imago reklamna agencija, Unex, BBDO Zagreb
- “Ova Coca-Cola je za tebe”, Coca-Cola, McCann Erickson, Universal McCann, MPG
- “Sigurno pali”, Nestlé Adriatic, Publicis Worldwide, ZenithOptimedia
- “Danas studiraj po Bologni, a sutra uživaj u Bologni”, Zagrebačka banka, Bruketa&Žinić OM, MediaCom Central Europe Zagreb, Gingernet
- “Vrste kupaca”, Raiffeisen banka, McCann Erickson, Fahrenheit, ZenithOptimedia
- “Sprinternet III”, Vipnet, Studio Nexus, Real grupa
- “Jeste li vidjeli moga sina Janka?”, Tele2, Bruketa&Žinić OM, Media Polis, Abrakadabra integrirane komunikacije
- “Tele2 božićna kampanja”, Tele2, Bruketa&Žinić OM, Media Polis, Organizacija
- “Brutalna tarifa”, Vipnet, Grey Worldwide Zagreb, McCann Erickson
- “Prebacite na Vip”, Vipnet, Grey Worldwide Zagreb, McCann Erickson, Real grupa
- “Eurojackpot – ne moraš biti Šveđanka, Nijemac ili Talijan!”, Hrvatska Lutrija, Digitel