Effie Worldwide objavio je rezultate Effie indexa učinkovitosti 2014. za Hrvatsku koji prepoznaje i rangira najuspješnije marketinške agencije, oglašivače i brendove čije su marketinške aktivnosti postigle najbolje rezultate na tržištu.
Najučinkovitijim hrvatskim oglašivačem proglašen je Ledo, najučinkovitijim brendom Ledonardo, a najučinkovitijim agencijama McCann Zagreb i Imago reklamna agencija.
Effie index učinkovitosti prepoznaje i rangira najuspješnije agencije, oglašivače i brendove kroz analizu nacionalnih Effie natjecanja održanih diljem svijeta. Ovogodišnji je Effie index prikaz podataka u koje su uvršteni svi pobjednici i finalisti 40 globalnih i nacionalnih Effie natjecanja u periodu od 14. lipnja 2013. do 13. lipnja 2014. godine. Poredak domaćih agencija i oglašivača na globalnom Effie indexu učinkovitosti sastavljen je temeljem bodova ostvarenih na hrvatskom Effie natjecanju, održanom u svibnju 2014. u sklopu Dana komunikacija, najvažnije marketinške manifestacije u Hrvatskoj. Detaljan popis svih hrvatskih oglašivača, agencija i brendova dostupan je na internetskim stranicama: www.effieindex.com.
Prijave za natjecanje Effie Croatia 2015. čiji će rezulati kompilirati Effie index učinkovitosti za 2015. godinu otvorene su do 3. ožujka 2015., a sve informacije o pravilima i načinu prijave dostupne su na ovim internetskim stranicama.