Treće izdanje Dana komunikacija, nacionalnog festivala oglašavanja održat će se od 16. do 19. travnja u rovinjskom hotelu Lone.
Organizatori Dana komunikacija – HURA i IAB u partnerstvu s renomiranim festivalima Cannes Lions i Eurobest na Dane komunikacija dovode vodeće svjetske marketinške stručnjake s tih festivala, ali i ostale uspješne kreativce, govornike i predstavnike tvrtki oglašivača. Ovogodišnji Dani komunikacija ponudit će uvid u svjetske marketinške trendove te potaknuti debatu o stanju industrije u Hrvatskoj i regiji. Po prvi će put biti održane i huraonice, interaktivni okrugli stolovi na kojima će sudionici raspravljati na zadanu temu te dijeliti znanja i iskustva u neformalnom okruženju.
“Snažnije nego ikad do sada prenosimo poruku koja je ujedno i naslov jednog od predavanja: Creativity matters! Rezultati prodaje su bolji ukoliko je komunikacija kreativnija – jednostavna premisa koja odvaja najbolje od prosječnih, uspješne od propalih, pobjednike od ziheraša. S tom idejom u mislima predstavljamo program festivala sa predavačima koji kreativnosti daju smisao, koji prepoznaju najbolje od kreacija kao i oni koji najkreativinije nagrađuju. Otuda i partnerstvo HURA-e, odnosno Dana komunikacija sa Cannes Lions i Eurobest festivalima zbog kojeg je i izbor predavača najbolji do sada! Program, nagrade, druženje – sve je na Danima komunikacija podređeno da inspirira na hrabrost, kreativnost, pozitivnost. Svi koji su povezani s marketingom i oglašavanjem ne bi smjeli propustiti takvu priliku”, izjavio je Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e, suorganizatora festivala.
Nova direktorica programa Dunja Ivana Ballon pripremila je iznimno bogat program u kojem sudjeluju vodeći svjetski stručnjaci koji upravljaju razvojem industrije. Među njima je i Pete Blackshaw, globalni direktor digitalnog marketinga i društvenih medija za Nestlé, koji upravlja online komunikacijom ovog prehrambenog diva i jednog od najboljih svjetskih oglašivača u preko 130 zemalja svijeta, a održat će predavanje pod nazivom “Digital Transformations”. Poseban gost festivala je Philip Thomas, predsjednik Uprave Lions Festivals, organizatora najvećih svjetskih marketinških festivala kao što su Eurobest, Cannes Lions, Spikes Asia i dr. koji će održati predavanje pod nazivom “Creativity Matters”. David Muhlenfeld, potpredsjednik i kreativni direktor Martin Agencya, koji se prošle godine istaknuo kao jedan od najboljih govornika na Eurobestu i Cannes Lionsu, svojim će predavanjem u formi performansa pod nazivom “Every Jingle is a Love Song: What Advertising can Learn From the Music Industry” istaknuti što marketingaši mogu naučiti od glazbenika? “Zasigurno se radi o predavanju o kojemu će se pričati cijele godine, čemu u prilog ide i činjenica da je najavljeno kao preporuka direktorice programa”, dodao je Damir Ciglar.
Važan dio Dana komunikacija su i strukovna natjecanja – Effie, IdejaX i Mixx koja ove godine donose brojne novitete. Ključne su novosti usmjerene prema pružanju mogućnosti što širem broju kompanija i agencija za nagrađivanje njihove kreativnosti i inovativnosti od strane struke.
Popratni su sadržaji također bogatiji nego ikad, a uključuju izložbe i brojne druge aktivnosti za sudionike, dok je večernji program i ove godine rezerviran za dodjele strukovnih nagrada. Osim edukativne note, Dani komunikacija ni ove godine neće zanemariti onu zabavnu tako da je i dobar večernji provod zajamčen kroz tri koncerta.
Za više informacija o programu, kotizacijama i smještaju posjetite: www.danikomunikacija.com.