Rekordan broj prijava na Effie natjecanje

Na šesto hrvatsko izdanje prestižnog marketinškog natjecanja Effie, koje nagrađuje učinkovitost oglasnih kampanja, prijavljen je rekordni broj radova – njih čak 53.

To je 20% više prijavljenih projekata u odnosu na prethodne godine, a za nagradu se bori 38 različitih agencija i 35 oglašivača.

Prijavljeni radovi borit će se za Effie nagradu u deset kategorija. Konkurencija je najveća u kategoriji “Telekomunikacijskih usluga” gdje je prijavljen najveći broj radova, ukupno 14, a slijede kategorije “Hrana” i “Piće”, s 9 odnosno 8 prijavljenih radova.

“Izuzetno smo zadovoljni ovogodišnjim odazivom i rekordnim brojem prijava. To potvrđuje da smo ove godine imali izrazito učinkovite i kreativne marketinške kampanje i Effie žiri jedva čeka da krene sa ocjenjivanjem”, izjavio je Dario Vrabec (Ledo), predsjednik žirija natjecanja, nastavljajući “da broj prijava odražava i stav struke o važnosti i prestižu Effie nagrade”.

Članovi ovogodišnjeg žirija su: Dario Vrabec (Ledo), Darko Ivančević (Zagrebačka pivovara), Kristijan Gregorić (Franck), Sanja Milinović (HT), Ranko Jelača (Atlantic grupa), Olivera Međugorac (Nestlé), Teo Novaković (L’Oreal), Sonja Katanec (Pliva), Vanja Vaniček (Zagrebačka banka),Dajana Mrčela (Saponija), Vanja Osredečki (Imago reklamna agencija), Saša Ivan (McCann Zagreb), Sanja Petek Mujačić (Bruketa&Žinić OM), Luka Duboković (BBDO Zagreb), Jelena Mijailović (Publicis grupa), Anamarija Horaček (Unex MPG), Krešimir Renzo Prosoli (Real grupa), Daniel Ackermann (Degordian), Ida Pandur (Grey Entourage), Ante Šalinović (Ipsos Puls).

Dobitnici Effie nagrada bit će proglašeni na dodjeli nagrada koja će se održati u sklopu Dana komunikacija, najvažnije strukovne marketinške manifestacije u Hrvatskoj, koja se održava od 16. do 19. travnja 2015. u hotelu Lone u Rovinju.

Sve informacije o Danima komunikacija, cijenama kotizacija i prijavama sudionika mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.

Prestižno marketinško natjecanje Effie nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja. Hrvatsko izdanje Effie natjecanja organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Effie nagrade dodjeljuju se od 1968. godine na svjetskoj i europskoj razini (Global Effie i Euro Effie), te na nacionalnim natjecanjima u preko 40 zemalja diljem svijeta, kojima se 2009. godine pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade su postale međunarodni simbol marketinške učinkovitosti.