Večeras su na Danima komunikacija, središnjem nacionalnom festivalu oglašavanja dodijeljene prestižne Croatia Effie nagrade za najučinkovitije oglasne kampanje za koje je ove godine konkuriralo rekordnih 53 radova.
Grand Prix i zlatnu nagradu osvojili su Franck, Imago reklamna agencija kao primarna agencija i medijska agencija Unex Media za kampanju “CROmpiri”. Zlatom su nagrađene i kampanje “Došli smo ostaviti trag”, Zagrebačke pivovare, primarne agencije BBDO Zagreb i medijske agencije Universal McCann te kampanja “Tajna nestalih čarapa” tvrtke Saponia koja je nastala u suradnji s Imago reklamnom agencijom i agencijom 1i0.
Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja po osvojenim nagradama je Imago reklamna agencija s osvojenim Grand Prixom, dvije zlatne i jednom srebrnom nagradom, zatim slijede agencije BBDO Zagreb s jednim zlatom i srebrom, McCann Erickson s osvojenim srebrom i broncom te Bruketa&Žinić OM s dvije bronce, agencije OMD media i Brlog s jednom broncom.
O pobjednicima natjecanja Croatia Effie 2015 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama odlučivao je stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj – predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za istraživanje tržišta na čelu s Dariom Vrabecom iz Leda.
U nastavku je popis svih nagrađenih radova:
Grand Prix Effie nagrada:
- “CROmpiri” Franck, primarna agencija Imago reklamna agencija, medijska agencija Unex Media
Zlatne Effie nagrade:
- “Došli smo ostaviti trag”, Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb, medijska agencija Universal McCann, agencija suradnik Degordian
- “CROmpiri” Franck, primarna agencija Imago reklamna agencija, medijska agencija Unex Media
- “Tajna nestalih čarapa”, Saponia, primarne agencije Imago reklamna agencija i 1i0
Srebrne Effie nagrade:
- “Nadimci” Ožujsko pivo, Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb i medijska agencija Universal McCann
- “Oslobodite svoju kreativnost” Franck Café Cappuccino, Franck, primarne agencije McCann Erickson i Fahrenheit, medijska agencija Unex Media, agencija suradnik 404
- “Suglasni(k) za život”, Hrvatska udruga Transplant, primarna agencija Imago reklamna agencija, agencija suradnik DRAP
Brončane Effie nagrade:
- “Vremenski trezor”, Zagrebačka banka, primarna agencija Bruketa&Žinić OM, medijska agencija MediaCom Central Europe Zagreb, agencija suradnik Degordian
- “Srce vašeg jela”, Podravka, Bruketa&Žinić OM, medijska agencija Unex Media
- “Polarni medo” bonbon, Hrvatski Telekom, primarna agencija McCann Erickson, medijska agencija DMS
- “Izgubljena stranica”, Hrvatska gorska služba za spašavanje, primarna agencija Brlog
- “Twingospođice” Renault Twingo, Renault Nissan Hrvatska, primarna agencija OMD Media, medijska agencija OMD, agencije suradnici Publicis MMS Marketinške komunikacije i Publicis
Hrvatsko izdanje Effie natjecanja organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Effie nagrade dodjeljuju se od 1968. godine na svjetskoj i europskoj razini (Global Effie i Euro Effie), te na nacionalnim natjecanjima u preko 40 zemalja diljem svijeta, kojima se 2009. godine pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade su postale međunarodni simbol marketinške učinkovitosti.