Nakon prvog kruga ocjenjivanja, žiri Effie natjecanja odabrao je radove koji su ušli u finale.
Izabrani projekti natječu se za zlatne, srebrne, i brončane Effie nagrade, a stručnjaci koji su ih osmislili dobit će priliku predstaviti ih na Danima komunikacija u Rovinju te pritom pojasniti zašto su baš oni nominirani za ovu prestižnu nagradu.
Finaliste je odabrao stručni žiri kojim predsjeda Darko Ivančević (Molson Coors) i kojeg čine predstavnici oglašivača Kristijan Matijašević (Coca-Cola Adria), Vanja Vaniček (Zagrebačka banka), Maja Čulig (Addiko banka), Ivana Boban (Tele2), Zvonimir Seki (Jamnica), Lordan Kondić (Vipnet), Iva Taiber (Nestlé Adriatic), Robert Kiš (Lidl Hrvatska), Evelina Vranić (Sandoz) te predstavnici agencija Danijela Maričević (Imago Ogilvy), Maša Ivanov (Bruketa&Žinić OM), Luka Duboković (BBDO Zagreb), Petra Gajica (McCann Zagreb), Saša Marković (Mindshare), Anamarija Horaček (Unex media), Davor Fabijanić (Real grupa), Ante Šalinović (Ipsos), Đuro Korač (Nivas) i Martina Pintarić (404).
Prema njihovoj odluci, od ukupno 51 prijavljenog rada, u finale je ušlo njih 18:
• Argeta (Kako je ti najviše voliš?)
• bonbon (Rollover)
• Cedevita (Osvoji Fiću u kafiću)
• Cedevita Kids (Cedevita gusarska ekipa)
• Coca-Cola (Shake&Take)
• Domaćica (Donesi mi Domaćicu)
• Dubravica (Dubravica kartica)
• Erste banka (Gotovinski krediti bez muke)
• Ožujsko pivo (Naša mjesta su zakon)
• Iskon (I bogati plaču)
• JoomBoos (JoomBoos Videostar)
• Ožujsko pivo (Počeši s razlogom)
• Prima (Pametnom dosta)
• Septolete duo (Tvoje grlo je tvoja snaga)
• Signal (Signal White Now Glossy Chic)
• Tele2 (Božićna kampanja: Bijeg)
• Tele2 (Pokućni internet)
• Zagrebačka banka (Tko kaže da ne mogu. SA ZABOM MOGU.)
Prezentacije radova održat će se na festivalu Dani komunikacija, u petak, 31. ožujka, s početkom u 15:30 sati.