Službeno su otvorene prijave na prestižno marketinško natjecanje Effie Croatia 2018. Deveti put za redom nagradit će se najučinkovitije agencije, oglašivači i projekti.
Danas su službeno otvorene prijave na deveto izdanje prestižnog marketinškog natjecanja Effie Croatia Awards 2018. Domaća marketinška industrija nagradit će najučinkovitije agencije i oglašivače koji su pokazali strateško promišljanje, proveli najkreativnije kampanje i pritom ostvarili vrhunske rezultate. Upravo se zato nagrada dodjeljuje pod sloganom “Ideje koje djeluju”. No, osim najučinkovitijih projekata, Effie prepoznaje i zajednički napor oglašivača i agencija koji su partnerskim radom stvorili tako sjajne projekte.
“Prema podacima Ipsosovog istraživanja iz 2016. godine, Effie nagrada je najvažnija marketinška nagrada prema mišljenju oglašivača pa sve zainteresirane pozivamo da se prijave, što će moći učiniti sve do 22. veljače 2018.” izjavio je Mario Fraculj, član Organizacijskog odbora Effie i Upravnog odbora HURA-e. U natjecanju će moći sudjelovati projekti i kampanje koji su se provodili u Hrvatskoj u periodu od 1.9.2016. do 31.1.2018. godine. Proglašenje najboljih oglašivača, agencija i projekta održat će se na svečanoj dodjeli nagrada tijekom središnjeg festivala tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj, Dana komunikacija.
Što je novo na natjecanju Effie Croatia 2018.?
Ove godine, poseban naglasak stavljen je na dugoročnu učinkovitost pa je od sada u novoj istoimenoj kategoriji moguće prijaviti projekte čija je komunikacija bila uspješna u periodu od tri ili više godina.
Effie odbor uvodi promjene i u načinu ocjenjivanja pa će žiri od sada uz brojčane ocjene unositi i kvalitativne napomene. Te opisne ocjene i komentari žirija pružit će prijeko potreban uvid u razmišljanja žirija pa će prijavitelji koje zanima povratna informacija o njihovim prijavama, nakon proglašenja pobjednika, imati prilike saznati što je posebno impresioniralo žiri te učiti iz tih iskustava. “Dugoročno, vjerujemo kako će ovaj mehanizam pomoći poboljšanju kvalitete prijava, ali i žiriranja te u krajnjoj liniji predstavljati još jedan iskorak u kvaliteti i organizaciji čitavog natjecanja.” izjavila je Dunja Ivana Ballon, članica organizacijskog odbora natjecanja i direktorica festivala.
Organizacija Effie Worldwide odlučila je, u partnerstvu s PVBLIC zakladom, podržati Program održivog razvoja do 2030. godine – inicijativu pokrenutu od strane Ujedinjenih naroda s ciljem iskorjenjivanja siromaštva, borbe protiv neravnopravnosti i nepravde te rješavanja pitanja klimatskih promjena do 2030. godine. Iako ti podaci neće biti dostupni žiriju niti na bilo koji način utjecati na ocjenjivanje prijavljenih projekata, u svrhu prikupljanja podataka o dostignućima u industriji tržišnog komuniciranja i s ciljem poticanja pozitivnih promjena, svi prijavitelji na natjecanje Effie prilikom prijave trebat će popuniti obrazac u cilju te evidencije.
Detaljne upute o prijavi na natjecanje Effie Croatia 2018. pronađite ovdje, a svoje radove prijavite na: www.prijava.effie.hr