Već jubilarni, deseti put hrvatsko izdanje najvažnijeg natjecanja u industriji tržišnog komuniciranja nagrađuje najuspješnije marketinške kampanje i njihove ideje koje djeluju. Dio te priče možete postati već od 16. siječnja 2019., kada se otvara sustav za prijave koje će se vršiti pomoću službenog softvera.
Riječ je o novom, provjerenom i funkcionalnom sustavu Effie Worldwidea koji će uvelike olakšati proces prijave u skladu sa svjetskim praksama. Iako se rani prijavni rok zatvara 28. siječnja, nemojte odgađati ulazak u sustav za prijave, nego izdvojite vrijeme kako biste ga kvalitetno proučili, a već sada možete provjeriti što vam ove godine nude već sada dostupni dokumenti te početi pripremati što kvalitetniju prijavu.
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
U dokumentima za prijavu dostupni su obrasci za prijave te autorizacijski obrazac, kao i priručnik s brojnim korisnim podacima. Savjeti žirija za bolju pripremu prijave detaljno objašnjavaju kako uspješnu kampanju pretočiti u efektnu prijavu, na koje segmente paziti, na što se usredotočiti. Dodatni podaci u elektronskom sustavu za prijavu projekata obuhvaćaju pojedinosti koje se tiču uspješnog popunjavanja prijave u online sustavu kao što su detalji o projektu te kreativnoj pozadini, dok će Upute za navođenje izvora podataka olakšati navođenje izvora za podatke, tablice i grafikone koje ćete koristiti kako biste prikazali zašto je baš vaša kampanja ona pobjednička.
Podsjećamo, tri su roka za prijavu:
16. 1. – 28. 1. rani prijavni rok
29. 1. – 9. 2. redovni prijavni rok
10. 2. – 21. 2. kasni prijavni rok.
Ovogodišnji žiri bit će višestruko proširen brojem iskusnih članova, a nastavno na prošlogodišnju praksu, prijavitelji će i ove godine moći zatražiti opisne komentare te povratne informacije s preporukama za unaprjeđenje budućih prijava.