Europsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA) objavilo je popis članova žirija natjecanja Effie Awards Europe 2019, a među njima su se našli i hrvatski predstavnici.
Ovogodišnje finaliste natjecanja Effie Awards Europe 2019 birat će i dva predstavnika industrije tržišnog komuniciranja iz Hrvatske. U prvom krugu žiriranja žiriju ove prestižne strukovne nagrade pridružit će se domaći stručnjaci Dino Bijač (Marketing and R&D Director, Adria Snack Company) i Ante Šalinović (Media and Advertising Research Director, Ipsos Adria).
Uloga je članova žirija procjenjivati širok spektar kvaliteta svake kampanje kako bi odredili koje će od njih postati finalistima te osvojiti nagradu. Ovogodišnji će žiri, prvi put u povijesti programa europskoga natjecanja, predvoditi predstavnik klijenata i predstavnik agencija: Bastien Schupp (Vice President, Global Brand Strategy and Marketing Communication, Groupe Renault) i Harjot Singh (Chief Strategy Officer, McCann Worldwide).
Žiri prvoga kruga sastoji se od gotovo 50 profesionalaca iz 20 europskih država te će odabrati ovogodišnje finaliste, dok će se u žiriju drugoga kruga okupiti gotovo 40 članova koji će odabrati ovogodišnje pobjednike.
Effie Awards Europe europska je nagrada tržišnog komuniciranja koja se dodjeljuje najučinkovitijim europskim projektima. Dodjelu nagrada Effie u Hrvatskoj organizira HURA, a oglašivačima je to najvažnije natjecanje u domaćoj industriji tržišnih komunikacija.
Effie Awards Europe organizira European Association of Communications Agencies (EACA) u suradnji s Facebookom, Googleom, Procter & Gambleom, The European Publishers’ Councilom, WARC-om, platformom Adforum.com, Nielsen, creativebriefom & Viva Xpress Logisticsom.
Više informacija o natjecanju pronađite na poveznici.