Proglašenja Effieja, IdejeX i MIXX-a broje više od 25 000 pogleda – pobjednici, prestižne statue vam uskoro stižu

Nakon rekordne praćenosti proglašenja, Effie, IdejaX i MIXX statue su u izradi i uskoro će biti isporučene kako bi po povratku u urede bile pravo osvježenje na policama, a osigurana je mogućnost izrade dodatnih primjeraka.

U glavnu dvoranu Dana komunikacija stane nekoliko stotina ljudi, a dvorana uvijek bude ispunjena do posljednjega mjesta – čak i više od toga. Ovogodišnja online proglašenja dobitnika svima su dala priliku da zbivanja prate iz prvih redova – u opuštenim kućnim izdanjima te su pokazala da statue Effieja, IdejeX i MIXX-a imaju veliku vrijednost za sve agencije i oglašivače; u kriznim razdobljima one su pokazatelj kvalitete, inovativnosti i kreativnosti koja mijenja društvo.

Nakon uspješnih proglašenja, potvrđen je dogovor s dobavljačima te su statue u izradi i uskoro će biti isporučene, u skladu s propisanim mjerama sigurnosti uzevši u obzir trenutne okolnosti, kako bi po povratku u urede bile pravo osvježenje na policama. Podsjećamo i da je još uvijek moguće osigurati dodatne statue ili njima iznenaditi poslovne suradnike, kao i da je moguće osigurati statue za finaliste natjecanja MIXX. Za sve informacije javite se na info@danikomunikacija.com.

Proglašenja pobjednika, uz online ovacije publike u realnom vremenu, bila su jedna od prvih svoje vrste na svijetu. Dodijeljeno je ukupno 10 Effie, 36 IdejaX i 12 MIXX priznanja, a rezultat je više od 25 000 pregleda s visokom razinom interakcije gledatelja, što ukazuje na činjenicu da je ovo izdanje bio rekorder po posjećenosti, a i favorit publike. Online proglašenja, svi prijaviteljski projekti i brojni zainteresirani gledatelji na taj su način pokazali da kreativnost nema granice te da ne poznaje društvene barijere, ali i da može utjecati na našu svakodnevicu i mijenjati društvo nabolje.

Najbolje od ovogodišnjih radova IdejeX i MIXX-a možete pogledati na poveznici, dok projekte pobjednika i finalista natjecanja Effie možete pogledati ovdje.

Naslovna fotografija: Igor Šoban/PIXSELL