Natjecanje Global Best of the Best Effie Awards za cilj ima ujediniti globalnu marketinšku zajednicu, a u odabiru najboljih svjetskih projekata sudjelovat će Iva Barbarić, Monika Majstorović, Zvonimir Seki i Vanja Vaniček!
Effie je svim nositeljima Gold i Grand Effie titula iz 2019. i 2020. godine omogućio da okušaju snage s najefikasnijim projektima iz cijeloga svijeta – a najbolji će biti okrunjeni titulama Global Grand Effie i Iridium Effie globalnoga značaja.
O najboljim projektima odlučivat će čak četvero hrvatskih predstavnika: Iva Barbarić (Head of Marketing and Market Research, Zagrebačka banka, UniCredit Group); Monika Majstorović (Marketing Director, A1 Hrvatska); Zvonimir Seki (Chief Marketing Officer, Franck) te članica organizacijskoga odbora hrvatskoga Effieja Vanja Vaniček (Director of Strategic communications, Studio Moderna Group) – redom stručnjaci s bogatim iskustvom žiriranja u hrvatskom izdanju natjecanja Effie.
Uloga je članova žirija procjenjivati širok spektar kvaliteta svake kampanje kako bi odredili koje će od njih postati finalistima te osvojiti nagradu. Članovima iz Hrvatske, ali i ostatku žirija, čestitamo i želimo produktivan ocjenjivački proces i kvalitetno iskustvo žiriranja.
Effie Awards svjetska je nagrada tržišnog komuniciranja koja se dodjeljuje najučinkovitijim projektima iz cijeloga svijeta. Dodjelu nagrada Effie u Hrvatskoj organizira HURA, a domaćim je oglašivačima to najvažnije natjecanje u industriji tržišnih komunikacija.
Naslovna fotografija: Igor Šoban/PIXSELL