Među 50 finalista koji su se natjecali za titulu najučinkovitijih europskih projekata istaknule su se čak dvije hrvatske agencije u tri kategorije!
Na online dodjeli nagrada Effie Awards Europe, koja se održala 1. prosinca u popodnevnim satima, projekt 100% COVID-Free Journey agencije Studio Sonda i Gradske knjižnice Poreč osvojio je nagrade u dvjema kategorijama: srebro u kategoriji Best of Europe – Critical Response/ Critical Pivot i broncu u kategoriji Best of Europe – Small Budget, dok je projekt Dogvertising agencije MediaCom Zagreb i Pedigree Dentastixa u kategoriji Marketing Innovation Solutions osvojio srebro.
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Ove su projekte, podsjećamo, i žiriji hrvatskih strukovnih natjecanja na dodjeli nagrada u sklopu DK Homea presented by A1 u lipnju nagradili brojnim statuama, a mi im još jednom od srca čestitamo!
Cijeli popis Effie Europe pobjednika možete pogledati na poveznici. Snimku dodjela možete pogledati ovdje.
Effie Europe godišnje je natjecanje koje nagrađuje najučinkovitije komercijalne komunikacijske kampanje u Europi, simbol je dokazane marketinške učinkovitosti i priznanje partnerstvu oglašivača i agencija. Hrvatska se marketinška efikasnost ove godine istaknula među natjecateljima iz Belgije, Hrvatske, Češke, Danske, Grčke, Finske, Francuske, Italije, Latvije, Rumunjske, Rusije, Slovačke, Slovenije, Španjolske, Švedske, Nizozemske, Turske, Ujedinjenog Kraljevstva i Ukrajine, a prijave je ocjenjivao žiri koji se sastojao od gotovo 100 profesionalaca iz 24 europske zemlje.
Dodjelu nagrada Effie u Hrvatskoj organizira HURA, a oglašivačima je to najvažnije natjecanje u domaćoj industriji tržišnih komunikacija.
Naslovna fotografija: Jurica Galoić/PIXSELL