Otvorene su prijave za ovogodišnju sezonu natjecanja Effie Awards Europe u organizaciji Europske udruge agencija za tržišno komuniciranje (EACA-e), a ovogodišnja je novost skupina kategorija Multi-market, u kojoj se mogu prijaviti kampanje koje su se provodile na više tržišta.
Effie nagrada međunarodni je simbol marketinške učinkovitosti. Dodjeljuje se najučinkovitijim agencijama i oglašivačima za projekte koji su se svojim rezultatima posebno istaknuli na tržištu, a vodeći europski stručnjaci u ulozi žirija već su tradicionalno dio ovog prestižnog natjecanja u organizaciji EACA-e.
Ovogodišnja je posebnost nova skupina kategorija Multi-market, koja bolje odgovara izazovima oglašavanja i poslovanja s kojima su se agencije suočavale u protekloj godini. Tom se skupinom obuhvaćaju sljedeće kategorije: Electronics, Gaming & E-Sports, Health & Wellness i Social Media. Kategorija Brand re-vitalisation preimenovana je u Renaissance. Na natjecanju Effie Europe moguće je natjecati se u tri skupine:
- Multi-market: za kampanje koje su se provodile u dvije ili više europskih država od 1. siječnja 2021. do 31. ožujka 2022.
- Positive Change: za kampanje koje se provode u jednoj državi i promiču opće dobro (od 1. siječnja 2021. do 31. ožujka 2022.)
- Best of Europe: za kampanje koje su osvojile zlatni Effie odnosno Grand Prix na nacionalnom natjecanju Effie 2021.
Za sve je skupine krajnji prijavni rok 12. rujna 2022.
Važno je istaknuti i da je objavljen popis članova žirija koji će odlučivati o najboljim projektima, a u selekciji najboljih europskih projekata hrvatsku će zajednicu marketinških stručnjaka predstavljati Vlatka Kamenić Jagodić.
Više informacija o kategorijama, rokovima i cijenama prijava možete pronaći na službenim stranicama natjecanja Effie Europe. Na ovoj poveznici možete pronaći sve materijale koji će vam pomoći u pisanju prijave. Samu prijavu potrebno je ispuniti u Effie sustavu.
Naslovna fotografija: Luka Stanzl/PIXSELL