Novo izdanje natjecanja koje nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim kategorijama uvodi niz novih kategorija, prijave traju do 15. veljače 2023., a pobjednici će biti proglašeni na svečanim dodjelama festivala Dani komunikacija u Rovinju.
U tijeku su prijave na 14. izdanje natjecanja Effie Awards Croatia – središnje marketinško-poslovne inicijative u Hrvatskoj i svijetu koja slavi povezanost marketinških aktivnosti i tržišnih rezultata! Nagrada Effie dodjeljuje se za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama pod sloganom Ideje koje djeluju – a osim kreativnosti, presudni su učinkovitost te strateško promišljanje kampanja.
Važnost učinkovitog komuniciranja svakim je danom sve veća te postaje imperativ poslovnoga uspjeha. Stoga ove godine natjecanje uvodi i nove kategorije, koje će se na izvrstan način uklopiti u zahtjeve današnjice i istaknuti marketinšku učinkovitost u njihovoj službi. Održan je i posebni seminar za prijavitelje, a snimka je dostupna svima kako bi pripremili što kvalitetnije prijave.
Kategorija Korporativna reputacija i odnosi s javnošću namijenjena je komunikacijskim aktivnostima koje promoviraju korporacije, a ne isključivo njihove proizvode. Proslavit će aktivnosti provedene u svrhu uspostavljanja i građenja odnosa korporacije i njezinih ključnih dionika, uključujući sponzorstva te kreiranje identiteta kompanija i/ili jačanje imidža.
Medijska inovacija nagradit će inovativno korištenje postojećih medija, kreiranje novog medija, korištenje tehnologije i povezane aktivnosti, dok kategorija Medijska strategija i ideja za cilj ima odati počast idejama proizašlima iz medijskog razmišljanja koje su toliko snažne da postaju genezom komunikacije. Kategorija Društveni mediji usmjerava se na kampanje pokrenute s izričitom namjerom uporabe društvenih medija kao primarne dodirne točke između brenda i potrošača te kampanjama kojima je oglašavanje na društvenim medijima okosnica.
Kategorija Turizam, slobodno vrijeme i zabava obuhvatit će sve marketinške usluge u području turizma i putovanja te sve druge oblike zabave. Uvedena je i natjecateljima već poznata kategorija Niskobudžetne kampanje, a usmjerit će se na varijacije postojećih proizvoda koje su vještim marketinškim djelovanjem postigle izvrsne rezultate – u ograničenom budžetu.
Na natjecanju mogu sudjelovati projekti i kampanje koji su se provodili u Hrvatskoj od 1. 9. 2021. do 15. 2. 2023. godine. S obzirom na važnost adekvatne pripreme, prijaviteljima se preporučuje da što prije prouče prijavnicu – prije nego što se sustav za prijave otvori 16. siječnja – kako bi prijava bila što kvalitetnija, a na raspolaganju imaju tri prijavna roka: rani će trajati do 22. siječnja, redovni rok zatvara se 4. veljače, dok je kasni rok za prijave 15. veljače 2023.
Prijave su u tijeku, a pravilnik sa svim detaljima procesa prijave te relevantne informacije o natjecanju pronađite na poveznici.
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL