Eksperti za tržišno komuniciranje okupljeni u uglednom žiriju natjecanja Effie Awards Croatia svojim će znanjem i iskustvom doprinijeti razvoju struke te odabrati najefikasnije od marketinških projekata.
Natjecanje Effie Awards Croatia, koje nagrađuje najeffiekasnije agencije i oglašivače koji ujedinjuju strateško promišljanje, kreativnost i vrhunske tržišne rezultate, 14. će godinu u Hrvatskoj izdvojiti najkvalitetnije projekte. Ove godine posebno se ističu nove kategorije: Korporativna reputacija i odnosi s javnošću, Medijska inovacija, Medijska strategija i ideja, Društveni mediji, Turizam, slobodno vrijeme i zabava, Niskobudžetne kampanje.
Dok natjecatelji bruse svoje prijavne materijale, okupljen je žiri natjecanja, već standardno sastavljen od stručnjaka iz različitih područja industrije. Članovi žirija sudjelovanjem pridonose konstantnom rastu kvalitete Effieja, središnje marketinško-poslovne inicijative u Hrvatskoj i svijetu koja slavi povezanost marketinških aktivnosti i tržišnih rezultata.
Za selekciju najkvalitetnijih projekata hrvatske komunikacijske industrije bit će zaslužan stručni žiri koji će činiti ukupno 28 stručnjaka. Uz predsjednika žirija Zvonimira Sekija (Franck), žiri će sačinjavati i: Vanja Bertalan (Human), Kristina Bocak Gojun (Podravka), Iva Bokšić (McCann Zagreb), Nikolina Bradić Belobrajdić (Fortenova grupa), Josip Buzov (Imago Ogilvy), Rajna Cuculić (GroupM), Marina Čulić Fischer (Dialog), Maja Čulig (Cula Consulting), Nikša Farac (Kraš), Barbara Filipčić (IKEA South Eastern Europe), Petra Gajica (Pink Moon), Kristina Hustić (PIK Vrbovec plus), Lea Ileković Žigić (Kaufland), Sanja Jonke (Real grupa), Nada Kaurin Knežević (Algebra), Roberta Kranjec (Bruketa&Žinić&Grey), Goran Marošević (ZOO agencija), Martina Miljanović (Samsung Electronics Adriatic), Robert Pešić (Publicis Groupe Croatia), Ružica Račić Mršo (Heineken Croatia), Alina Radusin (Wiener osiguranje), Tatjana Rajković (Kvaka – Ured za kreativnu analizu), Ante Šalinović (Ipsos), Igor Škunca (Pro Media Group), Ana Štebih Pinjuh (Zagrebačka pivovara), Igor Vukasović (Hrvatski Telekom), Ivana Žulj (Omicom Media Grupa).
Hrvatsko izdanje natjecanja Effie niz godina slavi najbolje i najučinkovitije agencije i oglašivače koji su svojim rezultatima postali predvodnici tržišnog komuniciranja. Na natjecanju mogu sudjelovati projekti i kampanje koji su se provodili u Hrvatskoj od 1. 9. 2021. do 15. 2. 2023. godine, a u tijeku je kasni rok za prijave, koji je otvoren još kratko – do 15. veljače 2023. Sve informacije pronađite u sekciji Upute za prijavu.
Svečane dodjele nagrada održat će se u travnju na Danima komunikacija u Rovinju.
Naslovna fotografija: Luka Stanzl/PIXSELL