Señor je najučinkovitija agencija u Hrvatskoj, a CESI – Centar za edukaciju, savjetovanje i istraživanje najučinkovitiji oglašivač – to pokazuju rezultati Effie Indexa za prošlu godinu. Na rang-listama najefikasnijih našle su se i druge agencije iz Hrvatske, primjerice 404, Human i Outdoor Akzent.
Prema rezultatima Effie Indexa iz 2022., koji vrednuje učinkovitost temeljenu na rezultatima prošlogodišnjeg natjecanja Effie Awards Croatia, čije su nagrade dodijeljene prošle godine na Danima komunikacija u Rovinju, titulu najučinkovitije agencije u Hrvatskoj odnijela je agencija Señor, koja je ujedno i jedanaesta najučinkovitija nezavisna agencija u Europi. Najučinkovitijim brendom u Hrvatskoj 2022. proglašen je CESI, koji je i najučinkovitiji oglašivač. Titula najučinkovitije grupacije prošle godine otišla je WPP-u, a ona najučinkovitije agencijske mreže pripala je mreži Ogilvy.
Effie Index rangira najučinkovitije kompanije prema rezultatima više od 50 nacionalnih natjecanja Effie Awards koje se prostiru na 125 tržišta diljem svijeta. Ove je to godine bilo više od 4 300 finalista i pobjedničkih prijava s globalnih, regionalnih i nacionalnih natjecanja Effie Awards koja su se održala između 1. siječnja 2022. i 31. prosinca 2022.
Na popisu izdvojenih rezultata za Hrvatsku kao najučinkovitiji u marketinškoj komunikaciji prema rezultatima prošlogodišnjeg natjecanja Effie Awards Croatia svoje su mjesto našli:
- Señor, 404, Human, Outdoor Akzent, Imago Ogilvy, PINK MOON, PHD Media, Pro Media Group, Asombro Extremo i Impressum komunikacije u kategoriji najučinkovitijih agencija
- Señor, 404, Human, Outdoor Akzent, PINK MOON, Pro Media Group, Asombro Extremo, Impressum komunikacije, ZOO agencija i Producenti u kategoriji najučinkovitijih nezavisnih agencija
- Ogilvy, PHD, Pro Media Group, iProspect, OMD, Real Grupa, BBDO Worldwide, Grey Group, Saatchi & Saatchi i VMLY&R u kategoriji najučinkovitijih agencijskih mreža
- WPP, Omnicom, Dentsu, Publicis Groupe i Mastercard u kategoriji najučinkovitijih grupacija
- Centar za edukaciju i istraživanje (CESI), Franck Jubilarna, Društvena akcija pošumljavanja opožarenih područja, Wiener osiguranje, Konzum, Kravica Kraljica, FRANCK CREMA, bonbon, Boom Box i Croatia osiguranje u kategoriji najučinkovitijih brendova i
- CESI, Franck, Wiener osiguranje Vienna Insurance Group, World Organization of Scouts Movement, Fortenova grupa, Belje, Adris grupa, Atlantic Grupa, Colgate-Palmolive i Deutsche Telekom u kategoriji najučinkovitijih oglašivača.
Na globalnoj razini najučinkovitijim oglašivačem, brendom, grupacijom, agencijskom mrežom, agencijom i nezavisnom agencijom proglašeni su AB InBev, McDonald’s, WPP, Ogilvy, Leo Burnett Middle East i Slap Global.
Oglašivači i agencije u svijetu prepoznaju nagradu Effie kao vodeću nagradu u industriji koja potiče i pridonosi uspjehu brendova. Od 1968. godine osvajanje Effieja etabliralo se kao simbol globalnog uspjeha.
Više o Effie Indexu saznajte na poveznici, a o natjecanju Effie Awards Croatia, koje organizira HURA na Danima komunikacija, na službenim stranicama.
Naslovna fotografija: Emica Elveđi/PIXSELL