Natjecanje Effie iz godine u godinu nagrađuje najefikasnije projekte, a ove su godine organizatori prestižnog globalnog natjecanja prepoznali veličinu hrvatskih stručnjaka te su u žiri pozvali Damira Ciglara (Imago Ogilvy), Marija Fraculja (Algebra, Digital Talents), Antu Šalinovića (Ipsos) i Nikolu Žinića (Bruketa&Žinić&Grey).
Oni su zahvaljujući svojem dugogodišnjem iskustvu, kako u osvajanju nagrada i djelovanju u sklopu organizacijskog odbora hrvatskoga natjecanja Effie tako i u ocjenjivanju najboljih domaćih projekata, zaslužili poziv u žiri natjecanja 2023 Global Best of the Best Effie Awards.
Nomen est omen: The Global Best of the Best! Dati čak četiri člana žirija je još jedno veliko priznanje za HURA-u, hrvatsko oglašavanje, ali i posebno za sve članove žirija tog najprestižnijeg od svih verzija natjecanja Effie. Nakon Cannes Lionsa gdje sam bio član čak dva žirija, biti član The Global Best of the Best Effie Awards žirija koji bira najbolje od najboljih je ‘cherry on top’ moje ovogodišnje ‘karijere’ kao člana žirija, rekao nam je Damir Ciglar (Imago Ogilvy).
Ovim se natjecanjem u različitim ulogama bavim već 14 godina, otkako se Hrvatska uključila u ovaj globalni sustav prepoznavanja i promoviranja marketinške efektivnosti. Iznimna mi je čast i zadovoljstvo zajedno sa svojim kolegama iz odbora sudjelovati u ovom prestižnom izboru najefektivnijih ostvarenja na svjetskoj razini. Global Best of the Best kruna je svega što Effie predstavlja i mi ćemo se potruditi upregnuti našu kombiniranu ekspertizu da izdvojimo radove koji odskaču svojim strateškim pristupom, kreativnom komunikacijom i postignutim rezultatima, izjavio je Mario Fraculj (Algebra, Digital Talents).
Nagrađivanje izvrsnosti i ukazivanje na pozitivne primjere iz prakse daju veliki doprinos razvoju struke. Effie je na svjetskoj razini prepoznat kao najprestižnija nagrada za efikasnost marketinške komunikacije i veliko je zadovoljstvo kao član žirija sudjelovati u tom natjecanju, pogotovo biti jedan od hrvatskih predstavnika u globalnom okruženju. Upoznavanje s prijavljenim projektima iz cijelog svijeta te prijenos stečenih spoznaja i iskustava pomoći će i u davanju doprinosa daljnjem razvoju Effie natjecanja u Hrvatskoj, dodao je Ante Šalinović (Ipsos).
U proteklih 28 godina rada, agencija Bruketa&Žinić&Grey posvećena je postizanju rezultata za naše klijente kroz inovativnost i kreativnost. Zato osjećam ponos i odgovornost što sam dio ovog najvažnijeg globalnog žirija koji je fokusiran na rezultate kreativnih marketinških kampanja, poručio je Nikola Žinić (Bruketa&Žinić&Grey).
Hrvatski će predstavnici sudjelovati u ocjenjivanju prijavljenih radova koji su osvojili Grand Prix ili zlato na nacionalnim natjecanjima diljem svijeta u 2022. godini. Odabrani finalisti imat će priliku natjecati se za Iridium Effie, nagradu za najefikasniji marketinški projekt u cijelom svijetu.
Ove se godine žiriranje dijeli u dva kruga, prvi od 17. do 28. srpnja te drugi od 31. srpnja do 11. kolovoza. Čestitamo članovima žirija i želimo produktivno žiriranje, kao i puno uspjeha finalistima!