Effie Report – Making Effectiveness Happen skreće pozornost na najbitnije uvide, savjete i taktike za uspješne kampanje.
Effie Awards važno je natjecanje koje najveći naglasak stavlja na konkretne rezultate i efikasnost kampanja. Upravo se zbog toga u komunikacijskoj industriji sve više razgovara o stvaranju kulture efikasnosti, ali ono čega nedostaje su objašnjenja i savjeti kako doći do toga i kako postići maksimalnu efikasnost.
Upravo su zbog toga iz Effie Worldwidea odlučili napraviti Effie Report – Making Effectiveness Happen u kojem su ispitali marketinške stručnjake na visokim pozicijama diljem industrije, uključujući i dobitnike nagrade Global Best of the Best, članove žirija i one koji su prepoznati kao najbolji u Global Effie Indexu. Glavni je cilj istraživanja detaljno objasniti kako postići najviši stupanj efikasnosti u kampanjama.
Istraživanje je razotkrilo temeljnu istinu: u srcu efikasnosti leži čovječnost. Nije samo važno što radimo, već kako to radimo – njegovanje odnosa, poticanje suradnji i prihvaćanje vrijednosti koje nas guraju naprijed. U istraživanju Making Effectiveness Happen sadržani su svi uvidi, taktike i savjeti. Autori su se dotaknuli svega od toga što se zahtijeva od vodstva do toga kako dizajnirati način rada koji garantira uspjeh.
Cijelom istraživanju možete pristupiti na poveznici.