Natjecanje Effie Awards Europe 2024 za cilj ima ujediniti europsku marketinšku zajednicu i istaknuti najefikasnije projekte, a u selekciji najboljih hrvatsku će marketinšku industriju predstavljati niz istaknutih imena: Nada Kaurin Knežević, Vjekoslav Srednoselec, Igor Vukasović i Ivana Žulj.
Europska udruga društava za tržišno komuniciranje (EACA) i Effie Awards Europe objavili su popis marketinških lidera koji će odabirati najefikasnije od marketinških projekata u Europi. I ove godine u žiri natjecanja Effie Awards Europe pozvani su predstavnici hrvatskog tržišta, što opetovano potvrđuje domaću stručnost i njezinu važnost u okvirima europske industrije tržišnog komuniciranja.
Hrvatski će stručnjaci ove godine žirirati u sve tri kategorije – Best of Europe, Multi-market i Positive Change, a ocjenjivanje marketinških projekata provodit će se u dva kruga. Hrvatski će predstavnici svoje ocjene dati u prvom krugu: Nada Kaurin Knežević (Lecturer, Algebra) i Ivana Žulj (Strategy Director, Omnicom MediaGroup) žirirat će kategorije Multi-market i Positive Change, a u kategoriji Best of Europe odlučivat će Vjekoslav Srednoselec (Chief Operating Officer, dentsu Croatia) i Igor Vukasović (Director of Corporate Communications, Hrvatski Telekom).
Čak 180 članova žirija iz 25 europskih zemalja procjenjivat će širok spektar kvaliteta svake kampanje kako bi odredili koje će od njih postati finalistima te osvojiti nagradu. Popis žirija u cijelosti dostupan je na poveznici. Prijave na Effie Europe otvorene su sve do 13. rujna 2024., a više informacija o natjecanju nalazi se na službenim stranicama.
Effie Awards svjetska je nagrada tržišnog komuniciranja koja se dodjeljuje najučinkovitijim projektima iz cijeloga svijeta. Dodjelu nagrada Effie u Hrvatskoj na Danima komunikacija organizira HURA, a domaćim je oglašivačima to najvažnije natjecanje u industriji tržišnih komunikacija.
Foto: Emica Elveđi/PIXSELL