Natjecanje Effie Awards Croatia 21. siječnja otvara redovni prijavni rok. Svoje projekte natjecatelji mogu prijaviti u čak četiri nove kategorije koje posebice naglašavaju i važnost digitalnih projekata.
U tijeku su prijave za natjecanje Effie, na kojem stručnjaci nagrađuju najeffiekasnije agencije i oglašivače koji ujedinjuju strateško promišljanje, kreativnost i vrhunske tržišne rezultate. Ulazak u drugo desetljeće natjecanja, koje oglašivačima predstavlja jednu od najboljih referenci u svijetu marketinga, donosi priliku za unošenje daška svježine.
Novost koja predstavlja važan korak prema obuhvaćanju što šireg spektra marketinških aktivnosti jest uvođenje čak četiri nove kategorije: Maloprodaja (Retail), Zdravstvo, Carpe Diem te Engaged Community. Kategorija Maloprodaje obuhvatit će sva maloprodajna poduzeća (online i/ili klasična), a Zdravstvo sve marketinške usluge u zdravstvenoj industriji.
Sjajna prilika čeka sve digitalce koji se mogu iskazati u kategoriji Engaged Community, koja će istaknuti one koji su shvatili važnost okupljanja predane publike sa strašću za brend, bilo to online ili offline, i kategoriji Carpe Diem, koja će proslaviti one brendove koji medijski popraćene događaje znaju okrenuti u svoju korist i uzeti svoj dio medijskoga kolača.
Ako želite postati dijelom oglašivačima najvažnijeg domaćeg natjecanja u industriji tržišnih komunikacija (Ipsos, 2019.), pošaljite svoje prijave tijekom redovnog prijavnog roka, koji se otvara 21. siječnja i traje do 3. veljače. Tijekom kasnoga prijavnog roka projekti će se moći prijaviti do 16. veljače, što je ujedno i krajnji rok za prijave na ovogodišnji Effie.
Na službenoj stranici natjecanja www.effie.hr možete pronaći sve informacije o postupku prijave te savjete žirija o pripremanju kvalitetne prijave. Ako imate bilo kakva pitanja o tome kako predati svoju prijavu, slobodno nam se obratite na adresu e-pošte info@effie.hr.
Naslovna fotografija: Igor Šoban/PIXSELL