Zlato
Boli me Pipi
Kad nas boli đon tko što misli, kad nas boli uvo što će tko reći, tad stvarno možemo reći #bolimepipi!
Odvažno pozicioniranje koje smo osmislili kako bi oživili Pipi stvorilo je opuštenu i bezbrižnu komunikaciju s potrošačima. Već 3 godine filozofija bezbrižnosti i bolimepipi stav nadilaze okvire oglašavanja i formata. Tako ljubav između Pipi i potrošača nije ostala samo ljetna romansa, već se izgradila u dugogodišnju vezu čiji su rezultati oživjeli brand i na poslovnom planu. To dokazuju i potpisan ugovor o distribuciji, porast prodaje i rast brand pokazatelja.
BREND: Pipi
OGLAŠIVAČ: Pipi Beverages
AGENCIJA: Imago Ogilvy
OSTALE AGENCIJE: Drap
Srebro
Pokućni internet
Bez obzira smetaju li ti kablovi po kući, djevojka te ostavi i ode sa svime što imaš ili često mijenjaš stan… POKUĆNI internet prati tvoje potrebe u stopu. Mobilan je, brz, jednostavan, a sve što dobivaš od njega je stvarno neograničeno.
A skoro je neograničen i uspjeh kampanja koje već četiri godine pomažu višestrukom premašivanju prodajnih ciljeva – ostvarenih zavidnih 50% udjela u broju priključaka putem podatkovnih kartica što je sedam puta veći tržišni udio od inicijalnog.
BREND: Tele2 Pokućni internet
OGLAŠIVAČ: Tele2
AGENCIJA: Imago Ogilvy
OSTALE AGENCIJE: Media Polis, iProspect, Riba ribi grize rep, Drap
Finalist
Argeta dugoročna učinkovitost
Do 2016. smo s naglaskom na racionalne argumente uvjerili većinu potrošača koje se na taj način moglo uvjeriti i postigli 2. poziciju. Naša istraživanja su pokazala da za rast više nije dovoljno da potrošači shvaćaju zašto Argeta, nego to trebaju i osjetiti.
Tako smo središte komunikacije stavili tople osjećaje uživanja uz nju i kreirali trenutke sreće koji ciljnoj grupi u odnosu do Argete a ponekad i u životu nedostaju. Sa sloganom: ”Kako je ti najviše voliš?” poticali smo dijalog sa potrošačima, koji je rezultirao u potpunoj pobjedi brenda na tržištu.
BREND: Argeta
OGLAŠIVAČ: Atlantic Droga Kolinska
AGENCIJA: LUNA TBWA
OSTALE AGENCIJE: Agencija 101, Pro Media Group