Srebrna Effie nagradaNEK’ SE ČUJE DO RUSIJE!
U petoj godini sponzorstva hokejaša Medveščaka Carlsberg je uz pomoć navijača stvorio “najglasniju kampanju ikada”. Kampanja “Nek’ se čuje do Rusije!” ostvarila je i premašila sve zadane komunikacijske i prodajne ciljeve. Porasli su pokazatelji poznatosti (TOM BA), lojalnosti i preferencije Pan piva, te je ostvaren dvostruko veći rast prodajnog volumena od planiranog. Broj fanova Facebook stranice povećao se u razdoblju kampanje za 70%, a ostvarene su i 162 besplatne PR objave čija je vrijednost procijenjena na više od 2,5 milijuna kuna.
BREND: PAN
OGLAŠIVAČ: CARLSBERG CROATIA
AGENCIJE: McCann Zagreb, Fahrenheit
MEDIJSKA AGENCIJA: OMD
Brončana Effie nagradaAKO SI IZ HRVATSKE
“Ako si iz Hrvatske” je kampanja koja je putem priče o nepisanim zakonima kojih se Hrvati pridržavaju u svakodnevnom životu pomogla tržišnom lideru Ožujskom pivu da u uvjetima padajuće kategorije i sve fragmentiranijeg tržišta ostvari izvrsne prodajne i imidž rezultate. Kampanja dijeli prvu poziciju najbolje ocijenjene pivske kampanje od početka praćenja 2011. godine a sam izraz “Ako si iz Hrvatske” našao je mjesto u brojnim online konverzacijama čime je kampanja izašla izvan prvotno očekivanih okvira.
BREND: Ožujsko pivo
OGLAŠIVAČ: Zagrebačka pivovara
AGENCIJA: BBDO Zagreb
MEDIJSKA AGENCIJA: Universal McCann
OSTALE AGENCIJE: Revolucija
FinalistSIGURNO PALI
Ova izrazito uspješna kampanja posebna je u kontekstu kriznog vremena u kojem radimo, jer pokazuje snagu komunikacijske inovacije brenda u kategoriji koja godinama opada. Ne samo da je Necafe „Caffee&Latte“ zaustavio i preokrenuo četverogodišnji trend pada kategorije, već je pomoću britke ideje i relevantne komunikacije uspio demonstrirati rast na način koji je mnogima nezamisliv – postići da cjenovno osjetljiva ciljna skupina prepozna i ponaša se kao da se za neke stvari ipak isplati platiti više.
BREND: Nescafe Caffe&Latte
OGLAŠIVAČ: Nestlé Adriatic
AGENCIJA: Publicis Worldwide
MEDIJSKA AGENCIJA: ZenithOptimedia
FinalistOVA COCA-COLA JE ZA TEBE!
Coca-Cola se proteklih godina suočavala s problemom smanjivanja volumena i tržišnog udjela kod pakiranja od 0,5L, posebice u ljetnim mjesecima. Cilj kampanje bio je povećanje ovih pokazatelja, te poboljšanje brend indikatora koji su također imali konstantan pad. Jedinstvenom idejom stavljanja osobnih imena na etikete proizvoda, te jasnom i sveobuhvatnom komunikacijom da Coca-Cola povezuje, postignuti su izvrsni rezultati. Već u startu ambiciozni planovi uvelike su premašeni, od volumena i tržišnog udjela pa do samih brend indikatora, što je za tržišnog lidera s dobrim početnim pozicijama izuzetan uspjeh.
BREND: Coca-Cola
OGLAŠIVAČ: Coca-Cola Adria
AGENCIJA: McCann Zagreb
MEDIJSKA AGENCIJA: Universal McCann
OSTALE AGENCIJE: MPG