FinalistDanas studiraj po Bologni, a sutra uživaj u Bologni
Kako bi privukli mlađu populaciju, banke koriste inovativne kartične proizvode namijenjene studentskoj populaciji. U skladu s time, Zaba je osmislila MasterCard Student karticu koja je po prvi put mladima omogućila jednostavno ugovaranje, online kupnju i plaćanje u inozemstvu. Korištenjem Bologne kao sinonima za sve studentske “muke”, ali istovremeno i kao motiva za zanimljiv put u inozemstvo, kampanjom smo prezentirali sve prednosti MasterCard Student kartice. Kampanja je premašila postavljene prodajne ciljeve za 47% te je ostvaren značajan porast u percepciji Zabe kao banke orijentirane studentima.
BREND: MasterCard Student kartica
OGLAŠIVAČ: Zagrebačka banka
AGENCIJA: Bruketa&Žinić OM
MEDIJSKA AGENCIJA: MediaCom Central Europe Zagreb
OSTALE AGENCIJE: Gingernet
FinalistVrste kupaca
RBA je bila prva banka koja je lansirala multibrand program nagrađivanja vjernosti korisnika nazvan Zlatna RBICA. Tijekom prvih godina postojanja uočena su dva problema – opadanje broja klijenata koji koriste sakupljene bodove te postojanje članova programa koji to niti jednom nisu napravili posljednje dvije godine. Stoga je bilo potrebno podsjetiti članove na Zlatnu RBICU, te ih motivirati na korištenje benefita koje im ona donosi. I to je učinjeno s velikim uspjehom uz povećanje broja konverzija stečenih bodova u kune, veći broj ugovorenih kreditnih kartica te porast svih mjera advertising awarenesa.
BREND: RBA Zlatna RBICA
OGLAŠIVAČ: Raiffeisen banka
AGENCIJE: McCann Zagreb, Fahrenheit
MEDIJSKA AGENCIJA: Zenithoptimedia