Tematski marketing, Pozitivne promjene i E-trgovina nove su kategorije natjecanja Effie Awards Croatia, koje još jednom nagrađuje najefikasnije marketinške projekte, a prijavni će rok trajati do 20. ožujka 2021.
Efikasnom komuniciranju ove godine primarni cilj možda nije bio dodatni profit – no ono je bilo ključno za opstanak i očuvanje pozicije na tržištu. Tim su povodom otvorene prijave na 12. izdanje natjecanja Effie Awards Croatia, kojemu je uvođenjem novih kategorija, naglašavaju organizatori iz Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), posebna misija osnažiti i proslaviti projekte koji su u izrazito izazovnom razdoblju za cijeli svijet nastavili podizati ljestvicu svojom efikasnošću.
Kategorija Tematski marketing istaknut će brendove i agencije koji su se uspjeli brzo snaći i učinkovito reagirati na aktualna događanja poput COVID-19 pandemije, političkih izbora, sportskih natjecanja ili sličnog; Pozitivne promjene nagradit će, uz dosadašnji neprofitni sektor, i projekte brendova koji su učinkovito kombinirali svoje poslovne ciljeve s društvenima, dok će E-trgovina proslaviti kampanje koje su svojom komunikacijom učinkovito iskoristile uvide, strategiju, kreativnost i analitiku radi povećanja stope konverzije e-trgovine.
Na natjecanju mogu sudjelovati projekti i kampanje koji su se provodili u Hrvatskoj u periodu od 1. rujna 2019. do 31. siječnja 2021. godine, a s obzirom na važnost adekvatne pripreme prijave, prijavitelji će za pisanje prijava i ove godine imati tri mjeseca! Rani će se prijavni rok tako zatvoriti 20. siječnja, redovni prijavni rok potrajat će do 3. veljače, a konačan je rok za prijave 16. veljače 2021. To će svima omogućiti da na vrijeme počnu graditi kvalitetne prijave koje će vjerno prenijeti uspjehe i posebnosti projekata, a izvrsna je novost i popust od 30 % na prijave istog projekta u više kategorija.
Organizatori svim natjecateljima poručuju:
Ako vas je ova godina obeshrabrila, ne smijete zaboraviti na činjenicu da na rast ili pad kategorije u cjelini možda niste mogli utjecati, ali da na svoj tržišni udio zasigurno jeste. A takvi će pothvati uz Effie zasjati u središtu pozornosti komunikacijske industrije.
Prijave su u tijeku, a pravilnik sa svim detaljima procesa prijave te relevantne informacije o natjecanju, kao i dosadašnjim pobjedničkim projektima, pronađite na našim stranicama.
Naslovna fotografija: Jurica Galoić/PIXSELL