Na virtualnoj Gala dodjeli proglašeni su pobjednici natjecanja Effie Awards Europe 2022. Petnaest izvrsnih projekata osvojilo je zlatnu nagradu, a tvrtki Grey London dodijeljen je Grand Effie, dok je agencija Ogilvy osvojila titulu agencije godine.
Više od 100 profesionalaca u industriji iz više od 20 europskih zemalja posvetilo je svoje vrijeme odabiru ovogodišnjih pobjednika. Žiri, kojim su predsjedali Carmen Fernandez de Alarcon, izvršna direktorica tvrtke Havas Spain i Magda Kosinska, direktorica marketinga za srednju i istočnu Europu iz Philips Domestic Appliances, nagradili su 41 agenciju iz 20 europskih zemalja sa 56 trofeja.
Agencija Ogilvy osvojila je titulu agencije godine s osvojene 3 zlatne, 3 srebrne i brončanom nagradom za svoj izniman rad za Mondelez, Heineken i NRJ & Pink Ribbon Belgium. Prestižna nagrada Grand Effie za izniman rad dodijeljena je agenciji Grey London za kampanju Meet Frank: How a Zombie got gamers to fall in love with Pringles za EMEA Kellog’s.
Na poveznici možete pogledati cijeli popis pobjednika.
Effie Awards organizira Europska udruga agencija za tržišno komuniciranje (EACA) u suradnji s Googleom, Europskim društvom za digitalno oglašavanje (EDAA), Vijećem europskih izdavača (EPC), Adforum.com i Viva Xpress Logisticsom.
Dodjelu nagrada Effie u Hrvatskoj organizira HURA, a oglašivačima je to najvažnije natjecanje u domaćoj industriji tržišnih komunikacija.
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL