Grand Prix i Zlatna Effie nagradaCROmpiri
Najhrvatskiji krumpiri su CROmpiri! Boje se propuha, kćerke zovu “sine”, spajaju sve moguće blagdane i uvijek ulaze samo u Franckov Čipi čips.
Kreirali smo kampanju koja koristeći ove i druge poznate i simpatične stereotipe o Hrvatima uspješno komunicira da su krompiri, pardon, krumpiri od kojih se pravi Čipi čips jedino oni koji su uzgojeni na hrvatskim poljima. A oni su uvijek i najfiniji!
Proud to be CROmpir!
BREND: Franck Čipi Čips
OGLAŠIVAČ: Franck
AGENCIJA: IMAGO reklamna agencija
MEDIJSKA AGENCIJA: Unex
Brončana Effie nagradaSrce vašeg jela
Podravkine juhe u kocki godinama su bile neizostavni dio kuhinje. Međutim, dugotrajno neulaganje u komunikaciju i razvoj proizvoda rezultiralo je stagnacijom kategorije i povećalo prijetnju od globalnih, inovativnijih brandova. Kako bi obranila lidersku poziciju, Podravka je razvila novi proizvod – Podravka temeljce. Kampanja je trebala osigurati brzu penetraciju proizvoda i reaktivaciju kategorije. Sloganom “Srce vašeg jela” komunicirana je jednostavna priprema koja omogućuje potrošačima da se prepuste promjenama i kuhaju ono što im srce poželi. Rezultat je značajno povećanje tržišnog udjela novih temeljaca, rast kategorije kao i tržišnog udjela Podravke u njoj.
BREND:Podravka Temeljci
OGLAŠIVAČ: Podravka
AGENCIJA: Unex Media
FinalistNova zvijezda na hrvatskom tržištu
Argeta je u kategoriji pašteta najveći brand u regiji. Unatoč odličnim regijskim uspjesima, je na hrvatskom tržištu Argeta po tržišnom udjelu u kategoriji pašteta bila tek na 4. mjestu u mesnom segmentu. U želji postići bolje rezultate u Hrvatskoj, Argeta je razvila proizvod s tradicionalnim hrvatskim okusom, tj. čajna pašteta. Sa tim proizvodom i nadovezom na prošlogodišnju vrlo uspješnu kampanju »Odobrile mame« sa već poznatom Argetinom mamom Sanelom, Argeta je postigla odlične poslovne rezultate, bez ugrožavanja prodaje postojećih Argeta pašteta, te povećala tržišne udjele.
BREND: Argeta
OGLAŠIVAČ: Atlantic Grupa
AGENCIJA: Publicis, član Publicis Groupe Slovenia
MEDIJSKA AGENCIJA: Atlantic Media
OSTALE AGENCIJE: VALICON Ljubljana
FinalistBudi i ti Lino pobjednik
Kako učiniti ikonu i općepoznati brand poput Lina još atraktivnijim, inovativnijim i zanimljivijim djeci različitih uzrasta? Kampanja “Budi i ti Lino pobjednik!” ne samo da je potaknula potrošnju Čokolina i Lino žitarica, već je uspješno lansirala i novu kategoriju proizvoda, Lino vafelada! Više od 600.000 vlasnika mobilnih uređaja igra uživa u Lino game aplikaciji kako u Hrvatskoj, tako i izvan nje.
BREND: Lino
OGLAŠIVAČ: Podravka
AGENCIJA: Nebojša Rogić production
MEDIJSKA AGENCIJA: Unex Media
OSTALE AGENCIJE: Nebojša Rogić production