Zlatna Effie nagradaTajna nestalih čarapa
Ima li bolje misije za Saponiju nego na svoju 120. obljetnicu otkriti vječan misterij – Gdje nestaju čarape u pranju? Pokrenuli smo kampanju u kojoj potrošače angažiramo da odgovore na ovo pitanje. Primili smo gotovo tisuću teorija ali odgovor nismo našli. No to niti nije važno, jer je kampanja očigledno donijela rast u prodaji u godini kada su kategorije proizvoda u fokusu bile u izrazitom padu. Zaključak cijele misije jest da za čarape nije ni bitno da su iste, nego da su čiste, a Saponia je tom području, provjereno vrhunski stručnjak.
BREND: Faks Helizim i Ornel
OGLAŠIVAČ: Saponia
AGENCIJA: Imago reklamna agencija
AGENCIJA: 1i0
MEDIJSKA AGENCIJA: –
OSTALE AGENCIJE: –
FinalistFemipause: Uzmi pauzu od menopauze.
U početku ovog projekta se činilo se da je komuniciranje sa ženom u menopauzi vrlo težak zadatak. No, po putu smo spoznali da njoj treba samo riječ podrške nekoga tko razumije kroz što prolazi. Srećom, postoje hrabre žene koje čak i teške trenutke znaju okrenuti u svoju korist i svojim primjerom daju snagu drugima. Femipause je iskrenim pristupom pokazao potrošačicama kako tegobe menopauze staviti na “pause”, a uživanje u novom životu na “play”, uz malo šale. Rezultati? Postali smo 1. na tržištu; bez šale
BREND: PharmaS Femipause
OGLAŠIVAČ: PharmaS
AGENCIJA: Imago reklamna agencija
MEDIJSKA AGENCIJA: Advans