Kategorija: Roba široke potrošnje

Zlatna Effie nagradaTajna nestalih čarapa

Ima li bolje misije za Saponiju nego na svoju 120. obljetnicu otkriti vječan misterij – Gdje nestaju čarape u pranju? Pokrenuli smo kampanju u kojoj potrošače angažiramo da odgovore na ovo pitanje. Primili smo gotovo tisuću teorija ali odgovor nismo našli. No to niti nije važno, jer je kampanja očigledno donijela rast u prodaji u godini kada su kategorije proizvoda u fokusu bile u izrazitom padu. Zaključak cijele misije jest da za čarape nije ni bitno da su iste, nego da su čiste, a Saponia je tom području, provjereno vrhunski stručnjak.

BREND: Faks Helizim i Ornel

OGLAŠIVAČ: Saponia

AGENCIJA: Imago reklamna agencija

AGENCIJA: 1i0

MEDIJSKA AGENCIJA:

OSTALE AGENCIJE:

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

FinalistFemipause: Uzmi pauzu od menopauze.

U početku ovog projekta se činilo se da je komuniciranje sa ženom u menopauzi vrlo težak zadatak. No, po putu smo spoznali da njoj treba samo riječ podrške nekoga tko razumije kroz što prolazi. Srećom, postoje hrabre žene koje čak i teške trenutke znaju okrenuti u svoju korist i svojim primjerom daju snagu drugima. Femipause je iskrenim pristupom pokazao potrošačicama kako tegobe menopauze staviti na “pause”, a uživanje u novom životu na “play”, uz malo šale. Rezultati? Postali smo 1. na tržištu; bez šale

BREND: PharmaS Femipause

OGLAŠIVAČ: PharmaS

AGENCIJA: Imago reklamna agencija

MEDIJSKA AGENCIJA: Advans

INDIVIDUALNA PRIZNANJA