Brončana Effie nagradaPolarni medo
Budući da se borba za korisnike prebacila iz segmenta mobilne telefonije na mobilni Internet, bonbon je dobio idealnu priliku da se još jednom pokaže kao online brand nove
generacije i ponudi svojim korisnicima više gigabajta. Kampanjom Polarni medo uspješno smo komunicirali ponudu Jako velikog Internet paketa (5GB s 4G brzinom) te potaknuli korisnike da odaberu samo one usluge koje zaista koriste, u kombinaciji koja njima odgovara. Kampanja je premašila zadane komunikacijske ciljeve – svjesnost o kampanji i razumijevanje ponude – te je ostvaren izniman porast u nadoplatama najvećeg prepaid bona.
BREND: bonbon
OGLAŠIVAČ: Hrvatski Telekom
AGENCIJA: McCann Erickson
MEDIJSKA AGENCIJA: DMS
FinalistSumnjivo dobra ponuda
Odlukom Vlade RH teleoperaterima su povećane naknade za korištenje radijskih frekvencija. Primorani su povisiti cijene. To korisnicima omogućuje raskid ugovora pa konkurenti kreiraju najbolje ponude ne bi li korisnike zadržali. I Tele2 drastično snižava naknadu za tarifu Revolucija. Ambasador brenda Gregor kampanjom transparentno informira o mogućnosti raskidanja ugovora, a zbog sumnjivo dobre ponude završava na policiji. Kampanja preokreće stvari u korist Tele2, premašivši zadano povećanje novih pretplatnika, kao i prelaska s bonova na pretplatu, drastično povećavši bazu novih korisnika, broja «promotora» brenda i potencijalnih korisnika.
BREND: Tele2
OGLAŠIVAČ: Tele2
AGENCIJE: Bruketa&Žinić OM
MEDIJSKA AGENCIJA: Media Polis