Natjecanje Effie Awards Europe otvoreno je svim agencijama i brendovima koji žele priznanje za svoja najefikasnija marketinška ostvarenja, ostvarenja koja su dio promjene te postižu stvarne, mjerljive rezultate.
Effie Europe ove godine uvodi nove kategorije, koje obuhvaćaju područja Government & Public te Seasonal/Current Events. U okviru natjecanja postoje tri skupine kategorija, a prijave traju sve do 22. rujna:
- Multi-market – za kampanje koje se provode u dvije ili više europskih zemalja
- Positive Change – za kampanje koje se provode u jednoj zemlji te se zalažu za veće dobro
- Best of Europe – za kampanje koje su 2022. osvojile nagradu Gold/Grand Effie na nacionalnom natjecanju. O ovoj se kategoriji prihvaćaju i prijave iz zemalja koje nemaju nacionalne inačice nagrade Effie.
Popis svih kategorija dostupan je na poveznici, a više informacija o uvjetima i pristojbama pronađite ovdje.
Žirirat će se u dva kruga, u rujnu i listopadu. Ove će godine žirijem predsjedati Ayesha Walawalkar (Chief Strategy Officer u Mullenlowe Group UK), a u radu žirija sudjelovat će čak sedam hrvatskih predstavnika!
Pobjednici će biti objavljeni 5. prosinca u Bruxellesu, kada će se održati i proslave Grand Judging, Effie Effectiveness Forum i Awards Gala.
Effie Awards Europe organizira EACA u suradnji s Googleom i The European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA), neprofitnom organizacijom ACT Responsible te tvrtkama Adforum.com i Viva Express Logistics.
Naslovna fotografija: Jurica Galoić/PIXSELL