Nedavno je u Bruxellesu održana dodjela nagrada Effie Europe, na kojima je agencija McCann Worldgroup osvojila čak dvije velike nagrade – Grand Effie i titulu agencije godine. No prije svečane dodjele sudionicima je Věra Šídlová (Global Creative Thought Leadership Director, Kantar) predstavila rezultate istraživanja The secrets behind ideas that work. Ovo je istraživanje donijelo pet ključnih savjeta za kreiranje efikasnog oglašavanja.
- Najbolje ideje ne dolaze uvijek iz najvećeg budžeta – uz pomoć dobre strategije kreativnost može od malih budžeta napraviti velike stvari.
- Oslonite se na povijest svojeg brenda jer se time ističete od ostalih – najbolji rezultati dolaze s dugoročnom strategijom razvoja.
- Iznenadite publiku sadržajem – za postizanje pozitivne promjene marketingaši moraju iznenaditi publiku, a to je najlakše osmišljanjem edukativnog sadržaja koji će zaintrigirati publiku.
- Stvorite kulturološke trenutke – brendovi mogu zainteresirati publiku sadržajem koji izlazi iz okvira marketinga, npr. stvaranjem neke pamtljive pjesme ili zanimljivog videospota.
- Nemojte biti preozbiljni – marketingaši ne smiju zaboraviti da je humor važan segment interakcije s publikom.
Istraživanje su proveli Effie Awards Europe i Kantar, vodeća tvrtka za analizu marketinških podataka, koristeći LINK AI, Kantarov alat za mjerenje kreativne efikasnosti. Testirali su 200 pobjedničkih projekata iz posljednje dvije godine iz čega su izvukli ove zanimljive podatke o tome koja je tajna uspješnih ideja.
U vodiču možete pronaći više informacija o ovih 5 lekcija, o tome kako su brendovi uspjeli napredovati u najizazovnijim vremenima, ali i ono što je vrlo važno, pronaći inspiraciju i strategiju za vlastite buduće projekte.
Istraživanje The secrets behind ideas that work možete preuzeti na poveznici.
Podsjetimo, u tijeku su prijave na natjecanje Effie Awards Croatia, a sve informacije možete saznati ovdje.