Prestižne Effie nagrade nagrađuju učinkovitost i strateško promišljanje oglasnih kampanja.
U Rovinju su 15. travnja na Danima komunikacija, središnjem nacionalnom festivalu oglašavanja dodijeljene prestižne Croatia Effie nagrade za najučinkovitije oglasne kampanje za koje je ove godine konkuriralo 36 radova. Grand Prix i zlatnu nagradu osvojili su Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb i medijska agencija Universal McCann za kampanju “Dijalekti”.
Srebrom su nagrađene kampanja “Erste gotovinski krediti online” Erste banke, primarne agencije Grey Worldwide Zagreb i Utorak, Biro za propagandu i medijska agencija MediaCom Central Europe Zagreb te kampanja “Nevjernici” Hrvatskog telekoma primarne agencije McCann Zagreb i medijske agencija MediaCom Central Europe Zagreb.
Kampanje koje su ove godine odnijele broncu su “Simpa kokice – Prži kako hoćeš!” Hrvatskog telekoma, primarne agencije BBDO Zagreb i medijske agencije MediaCom Central Europe Zagreb, zatim kampanja “Komšija” oglašivača AutoZubak primarnih agencija Bruketa&Žinić OM i Brandoctor i medijske agencije Pro media group te kampanja “mHepi” oglašivača HEP, primarnih agencija McCann Zagreb i Fahrenheit te medijske agencije Real Grupa.
Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja po osvojenim nagradama je BBDO.
Zagreb reklamna agencija s osvojenim Grand Prixom, jednim zlatnom i jednim srebrom koju slijedi agencija McCann Zagreb s jednim srebrom i jednom broncom.
O pobjednicima natjecanja Croatia Effie 2016 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama odlučivao je stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj – predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za istraživanje tržišta na čelu s Kristijanom Gregorićem iz Francka.
Hrvatsko izdanje Effie natjecanja organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Effie nagrade dodjeljuju se od 1968. godine na svjetskoj i europskoj razini (Global Effie i Euro Effie), te na nacionalnim natjecanjima u preko 40 zemalja diljem svijeta, kojima se 2009. godine pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade su postale međunarodni simbol marketinške učinkovitosti.
U nastavku je popis svih nagrađenih radova:
Grand Prix Effie nagrada:
- “Dijalekti”, Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb, medijska agencija Universal McCann, ostale agencije – Degordian
Zlatne Effie nagrade:
- “Dijalekti”, Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb, medijska agencija Universal McCann, ostale agencije – Degordian
Srebrne Effie nagrade:
- “Erste gotovinski krediti online” Erste banke, primarne agencije Grey Worldwide
- Zagreb i Utorak, Biro za propagandu, medijska agencija MediaCom Central Europe Zagreb
- “Nevjernici”, Hrvatski telekom, primarna agencije McCann Zagreb, medijska agencija MediaCom Central Europe Zagreb,
Brončane Effie nagrade:
- “Simpa kokice – Prži kako hoćeš!” Hrvatski telekom, primarna agencije BBDO Zagreb, medijska agencije MediaCom Central Europe Zagreb,
- “Komšija”, AutoZubak, primarne agencije Bruketa&Žinić OM i Brandoctor, medijska agencije Pro media group
- “mHepi” oglašivača HEP, primarne agencije McCann Zagreb i Fahrenheit, medijska agencije Real Grupa, ostale agencije – Centralna jedinica