Srebrna Effie nagradaNevjernici
Filozofija bonbona – ponuda koja je jednostavna za razumijevanje i brend koji donosi korisnicima pozitivna iznenađenja te se razlikuje od drugih – bila je narušena te smo morali reagirati po pitanju oba izazova. Kampanjom Nevjernici uspješno smo komunicirali novu ponudu Jako Velikih i Velikih paketa i mehanizam ostvarivanja popusta te smo potaknuli nove i stare korisnike da odaberu one usluge koje zaista koriste, u kombinaciji koja njima odgovara. Kampanja je premašila komunikacijske ciljeve – sviđanje TV kampanje i razumijevanje ponude – te je ostvaren izniman porast u bazi korisnika, aktivaciji paketa i prihodima.
BREND: bonbon
OGLAŠIVAČ: Hrvatski Telekom
AGENCIJA: McCann Zagreb
MEDIJSKA AGENCIJA: MediaCom Central Europe Zagreb
Brončana Effie nagradaSimpa kokice – Prži kako hoćeš!
Projekt Simpa “Prži kako hoćeš” sjajan je primjer kako se na temelju dobrih “insighta” može redefinirati proizvod i komunikacijska strategija te uspješno prodrijeti do jedne od najkompleksnijih ciljnih skupina, Generacije Y. Projekt je važan i po tome što predstavlja odluku Simpe da zanemari dugotrajan i zamoran rat cijena koji traje na tržištu te igra po vlastitim pravilima. Impresivni poslovni i komunikacijski rezultati ostvareni su uz promjenu komunikacijske platforme i neuobičajno za kategoriju, povećanje cijene proizvoda.
BREND: Simpa
OGLAŠIVAČ: Hrvatski Telekom
AGENCIJE: BBDO Zagreb
MEDIJSKA AGENCIJA: MediaCom Central Europe Zagreb
FinalistSve je bolje kad smo zajedno
Suočen s borbom za korisnike u telekomunikacijskoj kategoriji, HT je morao još jasnije pokazati kako je vrijednost koju korisnici dobivaju veća od novčanog iznosa koji ulažu. Kako bi zadržao lidersku poziciju unatoč price-premium pozicioniranju, HT je odlučio iskoristiti snagu svoje ponude te omogućiti korisnicima da objedine svoje usluge u blagdanskom paketu i time ostvare najbolju vrijednost za novac. Kako bismo ilustrirali ovu ponudu stvorili smo komunikaciju koja u svim kanalima pokazuje snagu zajedništva. Kampanja je bila prepoznata od strane korisnika te je premašila sve poslovne i komunikacijske ciljeve.
BREND: Hrvatski Telekom
OGLAŠIVAČ: Hrvatski Telekom
AGENCIJE: McCann Zagreb
MEDIJSKA AGENCIJA: MediaCom Central Europe Zagreb