Kategorija: Niskobudžetne kampanje

FinalistBeck’speriment

Beck’s je pivo koje se radi od samo četiri sastojka i to je osnova komunikacije branda s potrošačima. Kako bismo tu ideju približili krajnjim potrošačima putem digitalnih medija, zapitali smo se u kojim situacijama smo spremni napraviti kompromise, a da te situacije budu povezane s vrijednostima branda i fokusom komunikacije.
Glavni rezultati kampanje bili su: 612 tisuća pregleda videa, 105.559 EUR vrijednog neplaćenog medijskog prostora, 11% povećanje brand consideration, 18% povećanje tržišnog udjela

BREND: Beck’s

OGLAŠIVAČ: Zagrebačka pivovara

AGENCIJA: Drap

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

FinalistVitastiq Indiegogo launch kampanja

Vitastiq je prvi osobni uređaj na svijetu koji mjeri razinu vitamina i minerala, te spajanjem na pametni telefon putem mobilne aplikacije daje personalizirani izvještaj i nutricionističku preporuku. Ova svjetska inovacija je u potpunosti osmišljena i proizvedena u Hrvatskoj, te je sa 0 kn medijskog budžeta iz faze prototipa, u 60 dana, crowdfunding kampanjom prikupila 185% traženih financijskih sredstava za izradu alata masovne proizvodnje i razvoj mobilne aplikacije, globalno osvojila srca early adoptersa, kako novinara, tako i backera koji su putem prednarudžbi prvi na svijetu postali vlasnici ovog atraktivnog fitness gadgeta.

BREND: Vitastiq

OGLAŠIVAČ: Vitastiq

AGENCIJA: Imago reklamna agencija

INDIVIDUALNA PRIZNANJA