Effie Worldwide, prestižno globalno natjecanje koje prepoznaje najučinkovitije marketinške projekte objavio je 58 Global Grand Contenders za 2024. Global Best of the Best Effie Awards natjecanja.
Global Best of the Best Effie Awards jedinstvena je prilika za procjenu marketinške učinkovitosti na svjetskoj razini, prepoznajući projekte koji su ostvarili iznimne rezultate. Prijaviti su se mogli svi dobitnici Gold i Grand Effie priznanja iz više od 55 nacionalnih i regionalnih Effie programa održanih tijekom 2023. godine, a natječu se za Global Grand Effie u svojim kategorijama, uspoređujući se s najboljima među raznolikim tržištima, industrijama i poslovnim ciljevima.
Ovogodišnji finalisti obuhvaćaju širok spektar radova, od globalno poznatih brendova do novih prijavitelja. Radove su ocjenjivali članovi međunarodnog žirija sastavljenog od vrhunskih marketinških lidera, a finalisti su pokazali sposobnost ostvarivanja vrhunskih rezultata u svim fazama marketinškog procesa.
Ovogodišnji radovi dolazili su iz čak 25 različitih tržišta, a najzastupljeniji su SAD, Brazil, Indija i Rumunjska. Natjecatelji dolaze iz 19 industrijskih sektora, s najviše prijava u kategorijama hrane i pića, neprofitnog sektora te financijskih usluga i bankarstva. Zastupljeno je i 35 kategorija, a najviše prijava zabilježeno je u kategorijama Positive Change, Brand Content & Entertainment, Sustained Success i Retail.
Između ovih 58 finalista, bit će izabrani pobjednici Global Grand Effie nagrada, a posebno će biti proglašen i dobitnik Iridium Effie Award – najviše priznanje za najučinkovitiji marketinški projekt na svijetu.
Traci Alford, glavna izvršna direktorica Effie Worldwide, izjavila je: „Svake godine, Global Best of the Best Effie Awards odražava samu srž naše misije: slaviti praksu i praktičare marketinške izvrsnosti. Ovi finalisti već su dokazali svoju učinkovitost na nacionalnoj ili regionalnoj razini. Sada postavljaju globalni standard. Njihov rad nije samo kreativan već on ostvaruje stvaran utjecaj i pokreće poslovne rezultate, pokazujući snagu učinkovitog marketinga.“
Ovo globalno natjecanje moguće je zahvaljujući snažnoj mreži međunarodnih Effie partnera – s 58 lokalnih i regionalnih timova koji djeluju u preko 130 tržišta – a ovogodišnje izdanje dodatno podržava i TikTok.
Cjelokupan popis finalista za 2024. godinu dostupan je na službenoj stranici bestofthebest.effie.org.