SrebroDonesi mi Domaćicu
Komunikacijski izazov je bio kako već uspješnom brandu s najjačom pozicijom u kategoriji keksa osvježiti brand identitet. Intenzivnim širenjem komunikacije putem društvenih mreža te integriranom 360 kampanjom izašlo se iz tradicionalnih okvira komuniciranja. Ostvaren porast tržišnog udjela kojeg nema niti jedan drugi brand iz Top 10 kategorije. Najintenzivniji rast prodaja branda bilježi upravo za vrijeme kampanje, od svibnja do srpnja. Premašeni prodajni ciljevi – porast količinske prodaje je premašena za 60, a vrijednosne za 40%. Domaćica raste više od kategorije i generira rast cijele kategorije.
BREND: Domaćica
OGLAŠIVAČ: KRAŠ prehrambena industrija
AGENCIJA: Real grupa
MEDIJSKA AGENCIJA: Real grupa
Finalist Kako je ti najviše voliš?
Sa naglaskom na racionalnim argumentima Argeta je uvjerila većinu potrošača koje se na taj način moglo uvjeriti. Analiza robne marke je pokazala, da za rast više nije dovoljno da potrošači shvaćaju zašto Argeta, nego trebaju to osjetiti.
U samu sredinu komunikacije smo zato stavili tople osjećaje uživanja uz Argetu i kao posljedicu trenutke sreće koji ciljnoj grupi nedostaju. Slogan: ”Kako je ti najviše voliš?” potiče dijalog sa potrošačima. Emocionalni govor nam je omogućio stvoriti priče, koje su privukle i širi krug publike i na taj smo način povećali peneteraciju Argete.
BREND: Argeta
OGLAŠIVAČ: Atlantic grupa
AGENCIJA: LUNA TBWA
MEDIJSKA AGENCIJA: PROMEDIA GROUP
OSTALE AGENCIJE: Valicon Ljubljana, Agencija 101