ZlatoI bogati plaču
Telekomi najčešće “skrivaju” svoje ponude iza mamilica: 0 kn, besplatno, bez ugovorne obveze… Naravno, ništa nije besplatno. Iskon je transparentan prema korisnicima te smo zato u svojoj kampanji cjenovne pogodnosti odlučili potrošačima reći što konkretno dobivaju: dok ostali nude 0 kuna, Iskon ti daje 1000. Jednostavnim twistom u načinu promatranja na benefit i krojenjem nove ponude u službu komunikacije, značajno smo premašili plan u privlačenju novih korisnika na našu narančastu stranu.
BREND: Iskon
OGLAŠIVAČ: Iskon Internet
AGENCIJA: Señor
MEDIJSKA AGENCIJA: Mediacom
BroncaBonbon – Rollover
Filozofija bonbona, plati samo ono što koristiš, naišla je na veliki izazov – korisnici su bili nezadovoljni jer su njihove neiskorištene jedinice propadale na kraju mjeseca. Kampanjom Rollover uspješno smo komunicirali novu ponudu te pokazali da u bonbonu korisnici iskoriste baš sve jedinice koje su platili. Sviđalo se to samim jedinicama ili ne! Kampanja je premašila komunikacijske ciljeve – sviđanje TV kampanje, debranded i full ad awareness te je ostvaren izniman porast broja novih korisnika, korisničke baze kao i porast u aktivaciji paketa i prihodima.
BREND: bonbon
OGLAŠIVAČ: Hrvatski Telekom
AGENCIJA: McCann Zagreb
MEDIJSKA AGENCIJA: MediaCom Central Europe Zagreb
BroncaBožićna kampanja: Bijeg
Borba za pretplatnike u telekomunikacijskoj kategoriji najviše se osjeti u božićno vrijeme. Očekivanja svih su najveća, a vrlo je izazovno istaknuti se u tradicionalno zagušenom medijskom prostoru. Potrošačima se ne sviđa osjećaj vezanosti koji donosi ugovor te im je Tele2 ponudio izlaz – bijeg s cirkusom, odnosno rješenje u obliku otkupa ugovorne obveze u iznosu od 500 kn na potrošačkoj kartici. Kampanjom je premašen poslovni cilj te je broj korisnika koji su prenijeli svoj broj u Tele2 bio veći za 36% u odnosu na prošlogodišnje razdoblje.
BREND: Tele2
OGLAŠIVAČ: Tele2
AGENCIJA: Imago reklamna agencija
MEDIJSKA AGENCIJA: Media Polis
OSTALE AGENCIJE: Organizacija, Media Polis
FinalistPokućni internet
Tele2 mobilni internet se može bez muke koristiti kod kuće i kod babe na moru, samo se ponese i uključi u struju. Upravo njegove karakteristike su bile inspiracija za ime proizvoda: Pokućni internet. Unatoč tome što je nov proizvod na tržištu plasiran od strane telekoma koji je percipiran kao provider isključivo mobilnih telekomunikacijskih usluga, unatoč stagnirajućem tržištu korisnika fiksnog interneta i jakoj konkurenciji, Pokućni je zaživio. Za vrijeme trajanja kampanje ostvareno je 23% pretplata Pokućnog interneta u ukupnom broju Tele2 pretplata, što je 16 postotnih poena više od planiranog.
BREND: Tele2
OGLAŠIVAČ: Tele2
AGENCIJA: Imago reklamna agencija
MEDIJSKA AGENCIJA: Media Polis
OSTALE AGENCIJE: Organizacija, Media Polis