Službeno su zatvorene prijave na ovogodišnje Effie natjecanje.
Organizatori su obznanili da je i ove godine porastao broj prijava, a zabilježen je i znatan porast oglašivača koji se po prvi put prijavljuju na Effie.
Prema broju prijava po kategorijama natjecanja, prednjači kategorija pića (bezalkoholna i alkoholna), nakon nje su telekomunikacijske usluge te potom financijske i osiguravajuće usluge.
Novost ovogodišnjeg natjecanja je bodovanje projekata koje će se temeljiti na brojčanim ocjenama, ali i opisnoj procjeni projekta. Prijavitelji projekata dobit će profesionalnu i adekvatnu povratnu informaciju te će im opisne procjene biti dostupne na uvid. Ovim činom organizatori daju doprinos transparentnosti natjecanja, ali pozitivno utječu na kvalitetu budućih prijava.
Žiri Effija sastavljen je od devetnaest članova koji uskoro kreću s procjenom projekata, a predvođeni su Ivanom Šuvarom, direktorom marketinga i izvrsnosti potrošača Zagrebačke Pivovare, dobitnikom prošlogodišnje Grand Prix nagrade za projekt „Počeši s razlogom“.
„Ponosni smo na činjenicu da broj prijava na Effie natjecanje svake godine raste što je značajno za hrvatsko tržište. Vjerujem da je pred žirijem ozbiljan i izazovan posao, sudeći prema imenima renomiranih agencija i oglašivača koje su se prijavile. Pokazatelj da Effie ide u pravom smjeru je i sve veći interes oglašivača koji vide vrijednost u natjecanju i potvrdu dobrih kampanja u Effie priznanju.“, izjavio je predsjednik žirija Ivan Šuvar.
Effie natjecanje poznato je po tome da slavi učinkovitost marketinške komunikacije. Već devetu godinu nagrađuju se oglašivači i agencije koji su se svojim strateškim pristupom, kreativnom komunikacijom i realizacijom ideja posebno istaknuli u segmentu marketinških aktivnosti i postignutih tržišnih rezultata.
Dodjela nagrada Effie održat će se 13. travnja na Danima komunikacija, nacionalnom festivalu tržišnih komunikacija.