ZlatoBoli me Pipi
Pipi nije običan sok, Pipi je more, Dalmacija i ljeto. I zato smo ovom kampanjom željeli pokazati da je uživanje u ljetu, moru i suncu ono što Pipi i danas čini posebnom. Najveći izazov bio je osmisliti novo pozicioniranje i branding koji će vratiti stare, a istovremeno privući nove obožavatelje.
Rješenje je proizašlo iz jedinstvenog ljetnog mindseta, trenutaka potpune bezbrižnosti, kad imaš svoj đir… i boli te Pipi! Uz izvrsne rezultate kampanje, «boli me Pipi» je postao glavni potpis ljeta te fraza koja najbolje opisuje filozofiju potpune bezbrižnosti.
BREND: Pipi
OGLAŠIVAČ: Dalmacijavino Split
AGENCIJA: Imago reklamna agencija
OSTALE AGENCIJE: Jedinica i nula
Srebro Kako siješ tako ćeš i piti
Karlovačko od 2009. luta u komunikaciji dok glavni konkurent gradi imidž hrvatskog brenda i učvršćuje lidersku poziciju. Budući da Karlovačko u proizvodnji svojeg piva otkupljuje isključivo 100% hrvatski ječam od domaćih dobavljača ta činjenica je prepoznata kao prilika da se ispriča što uistinu znači biti hrvatski brend. Kampanja «Kako siješ tako ćeš i piti» ostvarila je zaokret u komunikaciji i nakon dugog vremena pretekla glavnog konkurenta u imidž vrijednostima. Ostvaren je dodatni učinak kroz povećanje proizvodnje domaćeg ječma. 3/4 ispitanih prepoznaje kompaniju kao brend koji doprinosi zajednici i gospodarstvu.
BREND: Karlovačko
OGLAŠIVAČ: Heineken Hrvatska
AGENCIJA: Bruketa&Žinić&Grey
MEDIJSKA AGENCIJA: Starcom/Publicis One
Srebro Mame i tate su zakon
Prijateljstva koja traju cijeli život su najčešće ona prijateljstva koja uzimamo zdravo za gotovo i nerijetko zanemarujemo. Ovom kampanjom pozivamo Žujine fanove da popiju jednu s onima koji su bezuvjetno i nepokolebljivo uz njih cijeloga života. Ključni izazov postavljen pred kampanju je bio održati ili blago povećati tržišni udio u Retail segmentu prije i tijekom izuzetno kompetitivnog blagdanskog dijela godine. Kampanja je premašila sve zadane ciljeve.
BREND: Ožujsko pivo
OGLAŠIVAČ: Zagrebačka pivovara
AGENCIJA: BBDO Zagreb
MEDIJSKA AGENCIJA: Universal McCann
OSTALE AGENCIJE: Degordian
Bronca Lansiranje Starog lisca – Kreni u lov i probudi u sebi Starog lisca
Uvođenjem Starog lisca na tržište željeli smo razbiti percepciju cider kategorije kao „ženskastog” i cjenovno nedostupnog pića te prevladati sezonalnost kategorije. Starog lisca pozicionirali smo suprotno „standardima” kategorije. Učinili smo ga cjenovno pristupačnim, lokalno relevantnim, konceptualno bliskim prvenstveno muškoj populaciji, a brend smo lansirali i aktivirali u zimskom i proljetnom periodu. Rezultati potvrđuju ostvarenje svih postavljenih ciljeva – povećanje cider kategorije +105% u odnosu na isti period prijašnje godine, povećanje penetracije kategorije kod muškaraca za 2x više nego kod žena, a „svijest” o brendu bila je za +0,9pp bolja od planiranog.
BREND: Stari lisac
OGLAŠIVAČ: Heineken Hrvatska
AGENCIJA: Publicis
MEDIJSKA AGENCIJA: Starcom / Publicis One
OSTALE AGENCIJE: Publicis
Finalist Shake&Take 2.0
Nakon uspješne nagradne igre Shake&Take, koja je bila aktualna u back to school periodu 2016., Coca-Cola je odlučila napraviti nastavak nagradne promocije i u 2017. Cilj kampanje bio je potaknuti potrošače da preuzmu Shake&Take aplikaciju te povećati prodajni volumen malih pakiranja TCCC brandova. Kombinacija kreative koja govori jezikom ciljne skupine te pristupa kroz online kanale na kojima provode svoj život pokrenula je pozitivan trend i približila im brand. Svi postavljeni ciljevi – preuzimanje i korištenje aplikacije, rast količinskog i vrijednosnog tržišnog udjela i rast prodajnog volumena – su značajno premašeni.
BREND: Coca-Cola
OGLAŠIVAČ: Coca-Cola Adria
AGENCIJA: McCann Zagreb, 404 agency
MEDIJSKA AGENCIJA: Universal McCann
Finalist Životna škola Starog lisca – Gledaj i uči!
S ciljem da se održi kontinuitet iznimno uspješne lansirajuće kampanje Starog lisca i preuzme vodeća pozicija u cider kategoriji, nastavili smo lokalno relevantnu komunikaciju maksimizirajući snagu digitalnih medija. Uvidjevši da se glavne vještine Starog lisca ne mogu naučiti kroz tradicionalne akademske oblike, već samo kroz životno iskustvo, pokrenuli smo Životnu školu Starog lisca. Kampanja je ponovno uspješno prevladala sezonalnost i pozicionirala brend kao vodećeg u kategoriji s povećanjem za +35% u odnosu na isti period prijašnje godine. Na svim digitalnim kanalima ostvareni su bolji rezultati nego što su planirani.
BREND: Stari lisac
OGLAŠIVAČ: Heineken Hrvatska
AGENCIJA: Publicis
MEDIJSKA AGENCIJA: Starcom / Publicis One
OSTALE AGENCIJE: Publicis