Kategorija: Financijske i osiguravajuće usluge

Finalist Addiko paketi za građanstvo

Addiko se želi repozicionirati. Od banke koja brzo isplaćuje gotovinske kredite u primarnu banku za poslovanje i to putem Paketa tekućih računa. S obzirom da Paketi nisu među 4 najistaknutija razloga zbog kojeg korisnici odabiru banku, zahtjevno je njima privući nove klijente. Istraživanja pokazuju da korisnici zaziru od korištenja bankomata drugih banaka i analiziraju naknade. Stoga smo ideju ostvarili arhetipskim strahovima kao metaforom za nemilosrdnost bankarskih naknada koje Addiko ukida izlazeći u susret svojim korisnicima. Prvi put smo ostvarili porast u zadovoljstvu korisnika 48% te premašili prodajne i image rezultate.

BREND: Addiko Bank

OGLAŠIVAČ: Addiko Bank

AGENCIJA: Bruketa&Žinić&Grey

MEDIJSKA AGENCIJA: Universal McCann

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

Finalist Edukativna kampanja za kartice Zagrebačke banke: Od sada pametnije kupujem

Marko i Ksenija, Ivan i Marta, Zdenko, Vjekoslava i Martina su bili potrošači koji na prvu ne bi nikad koristili kartice (baš poput 61% ljudi koji u istraživanju tvrde da nemaju nikakvu namjeru koristiti kartice). Osmislivši kampanju Od sada pametnije kupujem educirali smo ih kako napuštanjem svojih starih obrazaca ponašanja profitiraju u onome što im je važno, a što omogućuju Zabine kartice.

BREND: Zagrebačka banka

OGLAŠIVAČ: Zagrebačka banka

AGENCIJA: Señor

MEDIJSKA AGENCIJA: MediaCom

OSTALE AGENCIJE: Centralna jedinica

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

Finalist Sezona kiselih krastavaca – online tekući račun

Sezona kiselih krastavaca – online tekući račun ljetna je kreativna kampanja Erste banke kojoj je cilj bio povećati broj online zahtjeva i realiziranih online tekućih računa, potom povećanje rezultata digitalne prodaje u ukupnoj prodaji i, na kraju, podizanje svijesti o mogućnosti otvaranja tekućeg računa u online okruženju. Jednostavnost i praktičnost otvorenja tekućeg računa online, ušteda i bolji mBanking – pod egidom „Lakše je otvoriti tekući račun nego teglu kiselih krastavaca“ – bile su ključne komunikacijske točke kampanje koja je višestruko premašila postavljene ciljeve.

BREND: Erste&Steiermärkische Bank

OGLAŠIVAČ: Erste&Steiermärkische Bank

AGENCIJA: Švicarska

MEDIJSKA AGENCIJA: MediaCom

OSTALE AGENCIJE: Švicarska

INDIVIDUALNA PRIZNANJA