Kategorija: Telekomunikacijske usluge

BroncaIskon Casting

U moru cjenovno povoljnijih telekom paketa koji tvrde da su najbolji, izazov je bio kreirati paket tako pun sadržaja da će postati najoptimalniji na tržištu. Brandirali smo ga kao Iskon FULL paket, toliko dobar da je nemoguće pronaći dovoljno dobre riječi kojima bi opisali njegove benefite potrošačima. Zato su u kampanji angažirani najnagrađivaniji hrvatski glumci – ali čak ni njihove vrhunske glumačke sposobnosti nisu bile dovoljno dobre da ga interpretiraju. Tako smo, fokusirajući se na prednosti paketa, a ne cijenu i akcijske pogodnosti, inovativnim pristupom značajno premašili plan privlačenja novih pretplatnika.

BREND: Iskon Internet

OGLAŠIVAČ: Iskon

AGENCIJA: Señor

MEDIJSKA AGENCIJA: Pro Media Group

OSTALE AGENCIJE: 404, Centralna jedinica

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

BroncaPokućni internet

Tele2 Pokućni internet je mobilan poput nezadovoljne cure koja je odlučila odseliti od svog dečka, a njegova neograničenost nadmašuje takvu ljubav. Tome nas uči kampanja koja je prekinutoj ljubavnoj vezi dala duhovit i neočekivan Tele2 twist te fiksnom internetu pokazala zube kao niti jedna prije. A da kampanja nije samo lijepa priča svjedoče podatci o višestruko premašenim prodajnim i komunikacijskim ciljevima te porast broja pretplatnika Pokućnog interneta za 341%.

BREND: Tele2

OGLAŠIVAČ: Tele2

AGENCIJA: Imago reklamna agencija

MEDIJSKA AGENCIJA: Media Polis

OSTALE AGENCIJE: Media Polis

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

Finalist Okruži se gigabajtima

bonbon se našao suočen s velikim izazovom – korisnici su pokazivali sve veću potrebu za mobilnim internetom, konkurencija je lansirala atraktivne ponude, a bonbon je trebao ostati vjeran svojoj filozofiji te se ne upustiti u cjenovnu borbu ili neograničenu ponudu. Kampanjom smo uspješno komunicirali novu ponudu te pokazali da je 20 GB iz novog paketa više nego dovoljno za sve potrebe korisnika. Kampanja je premašila komunikacijske ciljeve, debranded i full ad awareness te je ostvaren izniman porast broja novih korisnika, korisničke baze kao i porast u aktivaciji paketa i prihodima.

BREND: bonbon

OGLAŠIVAČ: Hrvatski Telekom

AGENCIJA: McCann Zagreb

MEDIJSKA AGENCIJA: Pro Media Group

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

Finalist Podbörka

Zasićeno telekom tržište samo čeka božićno ludilo kada svi kreću u lov na nove korisnike.
U to vrijeme medijski prostor nakićeniji je od blagdanskog drvca, a od količine različitih ponuda čovjek ne zna gdje bi gledao. I još svaki član obitelji ima svoje želje i prohtjeve koje su često nespojive međusobno ili bar s dubinom novčanika. Zato smo na tržište donijeli all-in-one rješenje koje ispunjava želje cijele obitelji i lako stane pod svaki bor. Što je najvažnije ostvareni rezultati pokazuju da smo na božićno jutro obradovali mnoge obitelji.

BREND: Tele2

OGLAŠIVAČ: Tele2

AGENCIJA: Imago reklamna agencija

MEDIJSKA AGENCIJA: Media Polis

OSTALE AGENCIJE: Organizacija, Media Polis

INDIVIDUALNA PRIZNANJA