Grand Prix i Zlatna Effie nagradaLEDONARDO:
Potraga za sladolednim genijalcem
Pokrenuli smo sladolednu renesansu! Po prvi put u povijesti sladoledne industrije u Hrvatskoj potrošač je sam kreirao sladoled koji se zaista i proizveo. Potrošačima je trebao motivator, a za tu genijalnu ulogu stvorili smo Ledonarda koji je po uzoru na velikog Leonarda pokrenuo sladolednu renesansu. Broj korisnika koji je krenuo put sladoledne slave premašio je sva očekivanja, a sladoledno remek-djelo koje je proizašlo iz te slatke suradnje bilo je hit u Ledo škrinjama diljem Hrvatske.
BREND: Ledonardo
OGLAŠIVAČ: Ledo
AGENCIJA: IMAGO reklamna agencija
MEDIJSKA AGENCIJA: Unex
Srebrna Effie nagradaEKOPARK KRAŠ
Online igrica Ekopark Kraš pokrenuta je s ciljem da se unosom kodova koje se nalaze unutar čokoladica potakne prodaja Životinjskog carstva. Cilj kampanje bio je povećati prodaju osnovne linije Životinjskog carstva bez značajnog ulaganja u ATL kampanju, koristeći isključivo vlastite online medije: portal www.igraoni.ca te vlastite stranice na društvenim mrežama. Dok je cijela kategorija pala, rezultat prodaje ŽC na kraju 2013. je bio porast od 22.4% količinski i 18.6% vrijednosno, pri čemu rast gotovo u potpunosti odgovara dijelu za koji su kodovi iskorišteni online.
BREND: Životinjsko carstvo
OGLAŠIVAČ: KRAŠ
AGENCIJA: DRAP
FinalistDUKATOS: Božanski užitak
Božanski je bio grčki jogurt Dukatos: blagog, punog i kremastog okusa. Božanska je bila komunikacijska kampanja gdje smo potrošača uveli u hram grčke božice užitka dočaravajući mu prednosti Dukatosa. Božanski je bio užitak uz Dukatos. Božanski su bili rezultati koji su Dukatos smjestili na sam vrh prodavanosti jogurta u Hrvatskoj.
BREND: Dukatos
OGLAŠIVAČ: Dukat
AGENCIJA: IMAGO reklamna agencija
MEDIJSKA AGENCIJA: Unex
OSTALE AGENCIJE: BBDO Zagreb