Srebrna Effie nagradaMAXobitelj
Dvojno brandiranje fiksnih i mobilnih usluga nije rezultiralo jasnim prepoznavanjem HT-ovih brandova, a kompanija mora zadržati vodeću poziciju na cjenovno osjetljivom tržištu. Kao logično strateško rješenje nameće se prelazak na jedinstven korporativni i potrošački brand uz lansiranje konvergentnog proizvoda MAXobitelj. Ideju konvergencije usluga i proizvoda preveli smo u ideju o okupljanju obitelji kroz priču koja prikazuje članove obitelji koji mogu biti zajedno i kad su odvojeni. Kampanja je uspješno predočila prednosti jedinstvenog branda, pokazala kako proizvod doprinosi poboljšanju kvalitete života korisnika, te je premašila sve zadane poslovne i komunikacijske ciljeve.
BREND: Hrvatski Telekom
OGLAŠIVAČ: Hrvatski Telekom
AGENCIJA: McCann Zagreb
MEDIJSKA AGENCIJA: Digitel Medijski Servisi
Brončana Effie nagradaNe daj babi s kolačima da prođe
U složenoj makroekonomskom okruženju i izrazito kompetitivnom ICT okruženju u Hrvatskoj Iskon uspijeva zadržati value-for-money pozicioniranje iako to postaje sve zahtjevnije. Iskonovci nastavljaju kombinirati dva faktora uspjeha – jako dobru ponudu i moderan način komunikacije prema ciljnoj skupini. Ovaj put iskorištena je poznata narodna uzrečica “Prošla baba s kolačima” koja je prigodno stavljena u Iskonov kontekst. Ova poznata narodna uzrečica u pravilu sugerira da si propustio nešto jako dobro, nešto što nikako ne želiš propustiti. Uspješnost kampanje potvrđena je premašivanjem zadanih ciljeva kampanje.
BREND: Iskon
OGLAŠIVAČ: Iskon Internet
AGENCIJE: Laboratorium 360, Utorak
MEDIJSKA AGENCIJA: Digitel Medijski Servisi
FinalistSPRINTERNET III
Sprinternet III, treći nastavak kampanje s Miki Benettijem, čovjekom koji je brži i od brzine, komunicira uslugu koja je posve apstraktna stoga smo htjeli spojiti pojam brzine i najbrži internet kako bi ostali top of mind za najbrži internet te privukli nove korisnike. Što je efikasnije od jurnjave u sportskom automobilu? Samo Miki Benetti u sportskom automobilu, za ekstra brze jurnjave po mreži. Tijekom trajanja kampanje broj korisnika internet usluge se povećao za 53% u odnosu na isto razdoblje u 2012-oj.
BREND: B.net
OGLAŠIVAČ: VIPnet
AGENCIJA: Studio Nexus
MEDIJSKA AGENCIJA: Real grupa
FinalistJeste li vidjeli moga sinka Janka?
Zbog postavljenih financijskih ciljeva u 2013. godini Tele2 je trebao komunicirati povoljne prepaid ponude, s većim naglaskom na cijenu, a to nije bilo moguće kroz postojeću platformu. Bilo je nužno lansirati novu koja korespondira s Gregorom, a ujedno je i dovoljno diferencirajuća. Tako je predstavljen Janko – Gregorov posvojeni sin. Uz poznatu pjesmu Jeste li vidjeli moga sinka Janka?, kampanja je premašila sve zadane ciljeve – povećanje broja novih korisnika, tržišnog udjela, ad likinga i pogleda na web stranici te pridobivanje aktivnih loyalty club članova.
BREND: Tele2
OGLAŠIVAČ: Tele2
AGENCIJA: Bruketa&Žinić OM
MEDIJSKA AGENCIJA: Media Polis
OSTALE AGENCIJE: Abrakadabra integrirane komunikacije
FinalistTele2 božićna kampanja
Uoči svakih božićnih blagdana operateri se suočavaju s izazovom kako ponuditi najbolju moguću ponudu i kreirati komunikaciju koja će se uspješno istaknuti u tradicionalno zagušenom periodu. Tele2 je božićnom kampanjom htio ostvariti vodeću poziciju u proboju kroz zagušenje, ostvariti rast Top of mind Ad awareness-a i stupnja sviđanja oglašavanja među konkurentima te povećati broj korisnika. Uz blagdanski imidž spot koji privlači pažnju javnosti te komunikaciju najpoželjnijih paketa pod borom kroz sve kanale, Tele2 božićna kampanja je premašila sve zadane ciljeve.
BREND: Tele2
OGLAŠIVAČ: Tele2
AGENCIJA: Bruketa&Žinić OM
MEDIJSKA AGENCIJA: Media Polis
OSTALE AGENCIJE: Organizacija
FinalistBrutalna tarifa
Nakon godina recesije i „rata“ konkurenata, borba isključivo s pojmom jeftino gubi snagu i vrijednost u percepciji korisnika. Zadatak Tomata je jasan: vratiti emotivnu poveznicu s korisnicima i vratiti komunikaciju u kontekst vječnog konflikta predstavnika različitih socijalnih okvira: Ante vs. Tomato korisnici. Usto, trebalo je osvježiti brend, zadržati temeljne vrijednosti te ponuditi korisnicima relevantan paket proizvoda i usluga. Uloga Ante, koji je na onim drugim mrežama, u protuteži s 3 nova lika koji su Tomato korisnici te ponuda u skladu s očekivanjima korisnika kampanji donose izvanredne prodajne i komunikacijske rezultate.
BREND: Tomato
OGLAŠIVAČ: VIPnet
AGENCIJA: Grey Worldwide Zagreb
MEDIJSKA AGENCIJA: Universal McCann
FinalistPrebacite na Vip!
TV uređaj postao je sinonim za zabavu. Stoga je potrošaču najvažnije da je usluga pristupačna i da nudi raznovrsne sadržaje. Vipnet je predstavio digitalnu televiziju nove generacije s velikim brojem programa i naprednim mogućnostima. Budući da je i dalje percipiran kao mobilni operator, ovoj je kampanji cilj bio ojačati percepciju o Vipnetu kao pružatelju fiksnih usluga, s posebnim naglaskom na televiziju, te povećati prodaju fiksnih usluga. Kreativno rješenje učinkovito je komuniciralo glavnu poruku (godina besplatnog TV-a). Broj korisnika fiksnih usluga premašio je planirane vrijednosti, a stupanj percepcije se povećao.
BREND: Vip
OGLAŠIVAČ: VIPnet
AGENCIJA: Grey Worldwide Zagreb
MEDIJSKE AGENCIJE: Universal McCann, Real grupa