Brončana Effie nagradaVremenski trezor
Početkom 2014. Hrvatska je ušla u šestu godinu recesije. U tim nesigurnim vremenima Zagrebačka banka navršila je 100 godina postojanja. Ova je obljetnica trebala preokrenuti negativne trendove vezane za imidž, komunikaciju, poznatost i percepciju povjerenja prema Banci. Otvoren je Vremenski trezor i kreirana integrirana brend kampanja s dva ključna momenta – podsjećanje na velike projekte Banke u prošlosti te pozivanje svih klijenata i ne-klijenata da pohrane nešto vrijedno za budućnost. Kampanja je pozicionirala Banku kao čuvara naših vrijednosti i potaknula rast ključnih pokazatelja uspješnosti komunikacije nakon višegodišnjeg pada i stagnacije.
BREND: Zagrebačka banka
OGLAŠIVAČ: Zagrebačka banka
AGENCIJA: Bruketa&Žinić OM
MEDIJSKA AGENCIJA: MediaCom Central Europe Zagreb
OSTALE AGENCIJE: Degordian