Kategorija: Financijske i osiguravajuće usluge

Srebrna Effie nagradaErste gotovinski krediti online

Gotovinski kredit često je najbrži put do gotovine za nepredviđene troškove. No zna se da ljudi ne vole ići u banku. Erste banka nije imala najkonkurentniji proizvod po nekim parametrima no odlučila je stvari nazvati pravim imenom. Znamo da nitko ne voli ići u banku, znamo da nas čak i mrzite i upravo zato bi vam moglo dobro doći najsuvremenije digitalno bankarstvo koje nudimo. Mi smo banka zbog koje ne morate u banku, čak ni po kredit. Kampanja je premašila i sve očekivane prodajne i komunikacijske ciljeve.

BREND: Erste banka

OGLAŠIVAČ: Erste&Steiermärkische Bank

AGENCIJA: Grey Worldwide Zagreb; Utorak, Biro za propagandu

MEDIJSKA AGENCIJA: MediaCom Central Europe Zagreb

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

FinalistHrvatski način života

Croatia osiguranje najveće je i najstarije osiguranje u Hrvatskoj. Nakon 130 godina poslovanja, Croatia osiguranje je iz državnog prešlo u većinsko privatno vlasništvo. Dodatno, u 2014. Croatia osiguranje je stagniralo na tržištu životnih osiguranja, najpropulzivnijeg segmenta za rast osiguravatelja u Hrvatskoj. Kako bi ojačali brend u novim okolnostima i potaknuli rast, kreirana je komunikacijska platforma sa sloganom “Hrvatski način života – osigurala Croatia” koja je javnosti prenijela kompetitivne prednosti Croatia osiguranja i osigurala širenje u segmentu životnih osiguranja. Po završetku kampanje, premašeni su svi postavljeni komunikacijski i poslovni ciljevi.

BREND: Croatia osiguranje

OGLAŠIVAČ: Croatia osiguranje

AGENCIJA: Bruketa&Žinić OM

MEDIJSKA AGENCIJA: Millenium promocija

OSTALE AGENCIJE: Millenium promocija; 404

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

FinalistErste Maestro Plus

Nova kampanja Erste banke trebala je nastaviti ideju započetu prethodnom kampanjom s Andrijom i ljudima koji vole ići u banku. Znamo da ne volite ići u banku. S nama ne morate. U ovoj kampanji tekućem računu dodan je još jedan benefit, Maestro Plus, usluga koja korisniku također omogućuje da bankari bez da odlazi u banku. U kampanji smo odlučili priznati da znamo kako ljudi imaju pametnijeg posla od odlaska u banku te da su naše usluge skrojene upravo za stvarne ljude. Kampanja je premašila sve očekivane prodajne i komunikacijske ciljeve.

BREND: Erste banka

OGLAŠIVAČ: Erste&Steiermärkische Bank

AGENCIJA: Grey Worldwide Zagreb; Utorak, Biro za propagandu

MEDIJSKA AGENCIJA: MediaCom Central Europe Zagreb

INDIVIDUALNA PRIZNANJA